Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=16726
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja men jeg får jo ikke.. jenta mi er jo 6 måneder.. Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......... Kanskje det går ann å lure dem hehe.. neida..
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg vil også ha.. men er 4 mnd for sent ute til det da.. =((
Monajenten Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg også, men jeg er 6 mnd for sent ute:-/
mamsen&minimaisen Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Rækk d akkurat... Lucas bli 3 mnd på torsdag:) Takk for tipset!!!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Har fra før, men er jo eventuellt en suuuuper gave da Så jeg har bestillt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå