Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=16726
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du følger med på trådene så ser du at det allerede ligger ute en tråd om dette.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 uansett ikke dumt å oppdatere den gamle eller denne slik at flest mulig får det med seg
de tre bukkenebruse Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 jeg var å hentet min i gåt:) måtte åpne den da jeg kom hjem og den var jo kjempe lett å bruke i forhold til den som var "før" kjøpte også de dere 3 posene for 199kr ( en koster 98 kr ) det var et tilbud som hjalt bare en gang og det var den gangen du henter bøtten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå