Mi niño Alexander ♡ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Det er sånn at jeg har menstermin den 2/11 men ultermin 2/12!!!! Hva er best å følge?? det er jo hele 4 uker.. Jeg og alle i min fam tror Alexander kommer i Nov. VI hadde alle rett i at det er gutt før han viste seg på 3 ul...
miss_chica Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg hadde menstermin 8 oktober og ul termin 28 oktober med førstemann. det var 20 dager forskjell. gutten min kom ikke før 5 november, så her er det ul termin som stemte hvertfall. mest logisk ettersom den terminen blir beregnet etter str på babyen den uka du er der.
Marianne87 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har menstermin 7 oktober og ultralyd termin 21 oktober... alle målinger den siste tiden har vist at babyen er stor og sannsynligvis stemmer med min termin best. men det er vanskelig å vite... kanskje han kommer et sted midt i mellom =) Har litt å si at en vet eksakt dato på første dag i siste mens og har regelmessig mens før graviditeten også...hvis mensterminen skal stemme
Mi niño Alexander ♡ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Med første hadde jeg ultermin den 25/11 og hun kom den 21/11... var på første ul når jeg var i uke 12 - 15 - 19 men de gikk bare etter de første målene... men jeg håper virkelig han kommer i nov..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 har du vært på ul før uke 18 denne gangen da?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 men ikke før uke 12? aner ikke... rart d er 4 uker mellom da.. kanskje han vokser "rart"? ei somjeg kjenner, fikk helt feil termin fordi ungen hennes stoppa opp å vokse i nesten 3 mnd.. de aner ikke hvorfor, og ungen var hel å fin på alle måter når den kom ut... første dag i siste mens da?? d stemte ikke noe med henne heller...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 ikke sikkert du ble gravid akkurat når du trodde utifra menssyklus da, går an d å =) tror nok den site ul-en din er mest riktig =)
Corneliuss Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Det er visst mest riktig med ultralydtermin ettersom de kan se ganske nøyaktig når de er inne til måling i uke 17-19 (i forhold til str på hode osv - små avvik i de første ukene). Tror også at du kommer til å bli gal - hvis du skal være klar (og dermed ofte utålmodig) 4 uker før du egentlig trenger =O) Menstermin sier ikke noe hvis ikke du har hatt regelmessig eggløsning og blitt gravid i den uken som er mest naturlig. Etter feks p-piller kan dette være veldig uregelmessig og du kan ha mange eggløsninger i samme mnd. Jeg ble gravid etter bare noen dager (ikke midt i som vanlig er). Jeg har en super sistetid ettersom jeg har klart å legge bort tanke rundt når han kommer. Slapper av og koser meg med å lese eller se film eller gå på kafee. Har inntrykk av at mange blir så utålmodige på slutten at de ikke får nydt den siste tiden og slappet ordentlig av. Babyen kommer jo når den kommer. Hverken før eller etter selv om du bestemmer deg for å tro på den ene eller den andre terminen. =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå