Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=16726
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vet det, men er ikke 6 måneder på vei enda... =)
temi & keli Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Var visst noen som sa at de ikke skulle ha noen spesiell bekreftelse, ala fødselsattest eller svangerskapskort.. Bare dato for fødsel eller termin... Har ikke sjekka jeg, for vi har bleiebøtte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå