Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har ikke så mye.. skulle virkelig ønske jeg hadde litt til.. ikke nødvendigvis netter.. men noen timer i ny og ne.. Tror jeg har hatt 6 timer på to mnd.. Men vi har ingen besteforeldre som er super ivrige liksom.. de stiller opp når vi trenger det da.. så det er det viktigste;) De er jo tross alt bare besteforeldre. Men må innrømme at jeg misunner venninna mi innimellom .. ho er enebarn da.. og foreldrene hennes er helt tullete med barnebarnet sitt.. de stiller opp MYE og har han mer enn gjerne! Nei.. jeg er ikke sur på foreldra mine eller noe for at de ikke stiller opp.. bare innimellom hadde det vært deilig med et par timer.. Lurer på hvordan andre har det.. ?
Mille** Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Veldig lite barnevakt, og når vi har føler jeg de stiller opp fordi de må, ikke fordi de har så lyst...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 har veeeeeldig sjelden barnevakt... men jeg ber ikke om det heller da.. om jeg gjør det, så får jeg det jo, men gidder liksom ikke det! vi har ofte besøk, og er på besøk, men det er sjelden noen spør om å passe barna...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Vi kunne vel hatt barnevakt hver dag om vi ville.. Neida, ikke så ille men.. Det er aldri noe problem for å si det sånn.. Har mange som ønsker å passe han..
fleXibel Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har ikke hatt mer enn ca 5 timer sammenlagt (kanskje mindre) iløpet av de 20 mnd siden vi fikk vesla. Har ikke så superivrige besteforeldre her, så da orker jeg ikke å mase på de, pass er noe de og må ønske..kan ikke bare komme fra oss..
katty Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har veldig sjeldent barnevakt. Her er det stort sett besteforeldrene som spør.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Sjeldent vi har barnevakt. Foreldrene min er helt golf-gale, så i sommer og litt fremover nå, så spilte/spiller de turneringer ol hver eneste helg. Så det har liksom ikke passet helt. De stiller selvsagt opp hvis vi sier i fra i god tid. Svigers har visst (nettopp fått høre det) vært livredd for å mase, og jeg har vært livredd for å mase på de....hehe. Alt i alt har vi hatt barnevakt 2 ganger m/ overnatting hos svigers og 4 ganger m/overnatting hos mine foreldre. Også har svigers passet han 1 time mens jeg og sambo var hos tannlegen en gang. Gutten vår er 17 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Har besteforeldre på begge sider som gjerne vil ha henne så mye de kan så ja det blir endel =0).
LisaColli Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 vi har ikke så mye barnevakt, men jeg vet at det ikke er noe problem hvis vi spør besteforeldrene. farmora til snuppa har hatt henne over natta 3 ganger (hun er 9 mnd nå), og det er vel all barnevakten vi har hatt. stoler ikke 100% på andre enn svigermor og mamma jeg, ikke når hun er såpass liten enda. venninnene mine tilbyr seg ofte, men jeg vil vente til hun blir litt større:)
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Har veldig lite, men har flere som ivrer etter å stille opp :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Har sjelden barnevakt. Ikke fordi besterforeldrene ikke stiller opp, men fordi det er vårt barn og vårt ansvar, og vi ønsker å nyte snuppa så mye som mulig :-) Hun er nå 22 mnd og hun har vært på 1 overnattingshelg. Det er det eneste hun har vært avgårde lenge. Ellers har de henne kanskje noen timer en lørdag i mnd eller noe ute at vi er tilstede.
Arachne Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Vi kan ha mer barnevakt, hvis vi vil. Har besteforeldre på begge sidene, pluss oldeforeldre, tanter og onkelr som gjerne vil passe på/ha besøk av henne. Så det er heller slik at vi må begrense det, slik at vi i et hele tatt får se henne til tider Heldige ja!
Gjest ->>- Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Har så mye vi vil. En fast lørdag-søndag i måneden + ellers ved behov og ønske.
Mynona Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har lite barnevakt, selv om vi har begge familiene her og mange som gjerne passer. Kanskje vi ikke tenker så mye på det når vi vet at vi har hvis vi trenger???
ScaryMama Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Besteforeldre på begge sider vil gjerne sitte mye barnevakt, så det blir litt her og der. Av og til for å dra på fest med mannen, men mest fordi jeg skal på skolen eller til frisøren, ta sol el.
imsdal med julesmak Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 For øyeblikket har vi masse barnevakt, men det er fordi vi bor i samme hus som svigers. ) Frem til poden var ihvertfall 1 - 1,5 hadde vi veldig lite barnevakt, for farmora syntes det var skummelt å passe lillegutt, men det går supert nå! ) Blir nesten litt trist når huset vårt er ferdig bygd å vi skal flytte, og ikke bare kan stikke på butikken alene eller noe sånt.
LegallyBlond Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Har en del barnevakt, har besteforeldre som gjerne har dem med på tur, henter i barnehagen og har med hjem noen timer osv. Mest eldste enda da, siden minsten kun er 4 mnd. Har heller ikke problem med å få barnevakt om vi trenger det sånn ellers. Sjelden vi har barnevakt over natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå