Gå til innhold

Hvordan vasker dere posen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere koseposen? Evt er du her, som syr dem? Mini søla.... Iiiiik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, så mange nye innlegg som kom nå da. Dytte opp.

Skrevet

jammen, vennen!!! stapp den i vaskemaskin da vel!! er det ikke det man skal med barneutstyr??

alt som ikek går i vaskemaskin, det kommer ikke inn her i huset!!

 

Skrevet

oki, det går fint? temp da? jeg vet ikke helt hva de står for her da med, det er cold, warm og hot eller noe i den duren. Hva bruker du i temp??

Skrevet

eg vaske min på 40grader finvask. med litt lavere sentrifuge. om du har full sentrifuge, kan fyllet inni gå litt sammen, men den varmer like mye fordet. :)

Skrevet

hjelper det om jeg vasker med tennisballer inni for å få den mer fluffy? kan ikke stille sentrifuga her :-(

Skrevet

kan du ikke? tennisballer? aldri hørt om!!

er jo bare å prøve da... ikek værre enn det. du kan få en ny pose om det ikke går bra :P

Skrevet

ja, om du vasker feks dundyner, så kan jo de klumpe seg. genialt med tennisballer oppi, de fluffer til!

 

og nei, maskinene her stilles kun på cold, warm hot og farge/ hvitt.... jadda

Skrevet

ja tennisball skal funke:) har jeg hørt også:)

Skrevet

hmm.. trur eg ville prøvd meg på en cold eller en warm da...

Skrevet

kjenner ikke til den posen men skulle vel tro at det meste til barna tåler 40 grader finvask, evt løsne forsiktig flekken med litt zalo el.lign før vask. -når det gjelder tennisballene..., -er ikke et tips ift tørketrommel?? Har aldri hørt om og bruke dem i sentrifuge.

Skrevet

jo, har brukt dem i tørk ja, men jeg tenkte kanskje sentrifuge også var bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...