mayaya Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan vasker dere koseposen? Evt er du her, som syr dem? Mini søla.... Iiiiik!
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jøss, så mange nye innlegg som kom nå da. Dytte opp.
lenej :o) Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jammen, vennen!!! stapp den i vaskemaskin da vel!! er det ikke det man skal med barneutstyr?? alt som ikek går i vaskemaskin, det kommer ikke inn her i huset!!
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 oki, det går fint? temp da? jeg vet ikke helt hva de står for her da med, det er cold, warm og hot eller noe i den duren. Hva bruker du i temp??
lenej :o) Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 eg vaske min på 40grader finvask. med litt lavere sentrifuge. om du har full sentrifuge, kan fyllet inni gå litt sammen, men den varmer like mye fordet.
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 hjelper det om jeg vasker med tennisballer inni for å få den mer fluffy? kan ikke stille sentrifuga her :-(
lenej :o) Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 kan du ikke? tennisballer? aldri hørt om!! er jo bare å prøve da... ikek værre enn det. du kan få en ny pose om det ikke går bra
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 ja, om du vasker feks dundyner, så kan jo de klumpe seg. genialt med tennisballer oppi, de fluffer til! og nei, maskinene her stilles kun på cold, warm hot og farge/ hvitt.... jadda
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 ja tennisball skal funke:) har jeg hørt også
lenej :o) Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 hmm.. trur eg ville prøvd meg på en cold eller en warm da...
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 kjenner ikke til den posen men skulle vel tro at det meste til barna tåler 40 grader finvask, evt løsne forsiktig flekken med litt zalo el.lign før vask. -når det gjelder tennisballene..., -er ikke et tips ift tørketrommel?? Har aldri hørt om og bruke dem i sentrifuge.
mayaya Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2007 jo, har brukt dem i tørk ja, men jeg tenkte kanskje sentrifuge også var bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå