Mamsen&2Gull Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Skjønner ikke hva som går av meg, men jeg er så lei av alt og alt irriterer meg. Sambo kommer inn om dørene etter at lillegutt har lagt seg. Og han er ikke akkurat stille når han kommer. Så skal han dusje. Røsker opp dørene så det skrangler hele dusjkabinettet. Å etter han har dusjet, så lar han skittenklærne ligge.. Så skal han lage seg mat, men lar alle smuler og tomme embalasjer ligge igjen på benken.. Er det virkelig nødvendig!!?? Haha, må nesten le litt, men noen ganger blir jeg bare SÅÅÅÅÅÅ LEI!!! Er det bare meg som er sånn?
Mam&Ama Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Du er ikke alene, hehe!! Jeg kaster snart pcen til sambo ut av vinduet! er så lei av å komme hjem fra jobb og se han sitte foran den jævla boksen, HVER DAG! han gjør ikke noe annet enn å sitte foran pcen eller spille playstation. Føler meg som en mor for han.. finner han virkelig ikke tiltrekkende lenger.. føler mer avsky:/ Har akkurat slutta å røyke også så jeg er nok ekstra irritabel for tiden.. han spiser foresten mat i senga vår.. noe jeg virkelig ikke kan fordra, HATER smuler i senga:( Smatter gjør han også.. Håper han får seg en jobb snart.. eller så flyr jeg på veggen.. Har prøvd å snakke med han om det men det ender alltid opp i barnslig krangel.. så har rett og slett gitt det opp:/ Savner hvordan han var før jeg ble gravid:(
Smulen&Skalken Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tusen takk! Jeg har det helt jævelig i forhold til han for tiden. Stakkars mann. Jeg klikker for den minste ting, og alt ved han iriterer meg. I dag klikka jeg for at han ikke hadde handla norvegia ost til meg. Han hadde bare handla jalsberg. Og den osten liker IKKE jeg. hehe Bare han spør jeg om jeg vet hvor noe av tingene hans er, så river jeg meg nesten i håret. Syns han roter som han aldri før har gjort. Har blitt sånn de siste dagene nå. Håper han holder ut med meg.. Jeg vet at jeg må skjerpe meg, men det er faen ikke enkelt. Og i tillegg så har jeg slutta å røyke også. Så en amper steming er det definitivt i dette huset for tiden... Må nesten le da jeg leser det jeg har skrevet. Er jo egentlig helt latterlig oppførsel. Han er jo verdens beste!
Smulen&Skalken Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Og jeg må ikke glemme pc`en som lagger. Og bim siden har nesten drept meg i det siste. Da det har tatt 100 år å åpne en tråd eller et forum. hehehehe
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jaaaaaa... Gubbe og ikeastoler er DÅRLIG kombinasjon... (de ligger veldig fint i eskene sine, på 2 uka nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå