Trebarnsmamma30 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er 14+3 med mitt andre barn, og i begge svangerskapene har jeg fått avsmak på brus.. i det første var det spesielt mot cola, nå er det mot all brus! Er veldig glad i brus til vanlig, spesielt cola.. nå klarer jeg knapt å se på flaska. Andre som har det slik?
svima fra Telemark... Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 heisann,,,,, Jeg har det også slik... Drikker stort sett bare vann for tiden jeg nå også litt melk da,.... Jeg har termin 11.03.08..
*~2barnsmamma~* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Synes fortsatt brus er godt jeg!=) Men det gir meg bare mer og mer halsbrann, så jeg kutter nok ut den snart uansett... (er 27+6 i dag) Drikker masse melk da (ca 1 liter pr. dag), og det er jo godt mot halsbrann!=)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er til vanlig veldig glad i pepsi max, men foretrekker nå heller vann. Har liksom ikke lyst på brus lengre...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg hadde det også slik.. Helt til jeg kom i uke 23 ca.. Da fikk jeg kjempesug etter glasscola faktisk! Så det og melk er det eneste jeg kan drikke! Kaster opp av vann nå (drakk bare vann tidligere)
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 Tror dere dette med avsmak på ting har noe med kjønnet på barnet å gjøre? Kan jo være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå