Gå til innhold

Maud:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du har fått tilbake kvalmen din.....Sånn hadde jeg det med nr 1. Holdt på i 8 mnd.

Unner ingen det, og vit at det finnes hjelp!

Ikke noen mening med å gå slik i månedsvis.

Homeopati kan ha god virkning, rå gulrøtter i isvann som er tilgjengelig hele døgnet var min redning i alle tre svangerskapene. Tydelig at disse jentene gjør noe med hormonene i kroppen!

Jeg endte med å kaste opp blod med nr 1 og fikk en sprøyte i "skinka" til slutt for å stoppe, men naturlig hjelp er det beste såklart:-)

Håper virkelig du slipper unna de siste ukene, for å gå rundt og være kvalm er helt ugg altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe dritt, det er helt klart! Det er ikke sånn at jeg kaster opp på samme måte nå som tidligere, men jeg er kvalm. Tar seg opp når jeg er sliten. Rå gulrøtter gir utrolig halsbrann og det er faktisk halsbrannen som gjør at jeg brekker meg de gangene jeg gjør det nå.

Det er bare ni uker til termin, så jeg holder ut :-)

Skrevet

Akupunktur er et godt tips.

Jeg har brukt det både mot kvalme og som modning før fødselen, og det hjalp.

Kjedelig med den konstante kvalmen - men nå er du snart ved det spennende målet:-)

Skrevet

Uff da.....Jeg har jo reflux og går på medisiner for halsbrann. Men på meg virker faktisk gulrøtter basisk og dermed beroligende på akkurat det problemet! Men vi mennesker er forskjellige og kan reagere på ulike vis ja..

Jeg gikk på ganske heftige doser med Ranitidin under hele svangerskapet og det er ikke farlig, så om du plages så kan du evt be legen din om resept på det middelet. Var hos spesialist nettopp pga graviditeten og hun gikk god for det:-)

Men som du sier, om 9 uker sitter du med verdens flotteste lille rosa i armene og da har du glemt alt det ubehagelige og det har vært verdt alle plager:-)

Skrevet

Urk.... og nå husket jeg hvorfor jeg ikke skal ha flere.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...