Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid, noe jeg er kjempeglad for! Men - pga en ganske traumatisk start med forrige barn, m en serie kjipe brystbetennelser, vil jeg desperat komme meg på Rikshospitalet. (Ullevål har ikke ammepoliklinikk, og jeg følte meg ganske alene og redd med en temmelig rådvill fastlege sist gang). Hvordan ville dere gått fram? Kan jeg feks ringe sykehuset selv?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 SØK STRAKS!! Kikk på siden dems www.rikshospitalet.no, og se om du finner en mailadresse til føden. Send mail stilet til overjordmor, og skriv at du søker fødeplass, men forventet termin da og da. Ellers kan du ta med opplysningene som vanligvis står på helsekortet, navn, født, høyde, kg, tidl fødsel og svangerskap (fødti uke XX), opplysninger om far. Gjør dette med en gang, så har du god sjanse for å få plass der:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 kikket litt på nettsiden der for deg, ikke lett å finne frem:-) fant en generell mailadresse: [email protected] men ta gjerne en telefon dit imorgen, og spør hvordan du skal gjøre det:-) lykke til.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Legen min søkte med en gang for meg begge gangene på riksen. Så hadde jeg vært deg hadde jeg enten søkt selv med en gang eller tatt en tur til legen. Riksen er fantastisk =0) Har termin igjen om 10 dager gleder meg til å ta en tur til dit =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå