Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er snart 13 uker og slapper så godt av på magen, men hvor lenge kan man det????????
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tro meg, det blir ubehagelig for deg lenge før det kan være skadelig for den lille!!!
Pockahontas Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er i uke 26 og sover/ligger på magen :-) Hihi Ikke særlig liten er jeg heller rundt magen.
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er i uke 19 og ligger også godt på magen:-D Det stopper seg vel selv etterhvert:-D
termin 29.jan Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg lå på magen til langt uti svangerskapet sist husker jeg, og ut kom en frisk og fin gutt. Ikke flat i det hele tatt ;-) Etterhvert kan man ligge litt på sida og dra opp kneet, så ligger man nesten på magen. Ligge på ryggen er jo uaktuelt etterhvert, da får man jo fullstendig åndenød av den tunge magen :-)
*Vetlis* Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 er i uke 26 å ligger på magen, med de andre lå jeg på magen nesten hele tiden, men måtte etterhvert ta det ene beine høyyyyt opp, så jeg ikke lå midt på kulen liksom! Det er litt ekkelt nemlig! '
Sunniva78 har to små Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Får helt spader av å så mye som nærme meg magen når jeg ligger jeg! Har ikke gjort det siden jeg var 11-12 uker på vei, klarer det helt enkelt ikke... Nå ligger jeg kun på siden, og heldigvis fungerer det greit. Men savner å ligge på magen innimellom ja!
Phantom´ Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Husker jeg ble sååå skuffa med nr 1. Hadde gledet meg stort til ungen var ute, og jeg endelig skulle få ligge på magen. 2 netter gikk det, og så lå jeg der med puppespreng ala dolly parton. Og dermed var det slutt på magesovingen nok en gang. Men det gikk seg heldigvis til etterhvert da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå