Gå til innhold

Kurset Godt samliv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på dette kurset? Hva syns du om det? Må man snakke om seg i selv foran andre? Nyttig?

Lurer litt på hva jeg har medlt oss på egentlig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært selv enda men har hørt fra en venninne at det IKKE er et sånt terapikurs der en må snakke om sine egne problemer osv... Heldigvis - var litt redd for det :) Kurset er visst veldig bra og har fått masse positive tilbakemeldinger.

Skrevet

HS anbefalte det veldig og sa også at man ikke måtte utlevere noe personlig til gruppen. Var visst noen oppgaver der man sammen som par skulle prate om ting

Skrevet

Og det var ikke nødvendigvis for de som hadde problemer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...