Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har vært på dette kurset? Hva syns du om det? Må man snakke om seg i selv foran andre? Nyttig? Lurer litt på hva jeg har medlt oss på egentlig!
kladde Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Har ikke vært selv enda men har hørt fra en venninne at det IKKE er et sånt terapikurs der en må snakke om sine egne problemer osv... Heldigvis - var litt redd for det Kurset er visst veldig bra og har fått masse positive tilbakemeldinger.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 HS anbefalte det veldig og sa også at man ikke måtte utlevere noe personlig til gruppen. Var visst noen oppgaver der man sammen som par skulle prate om ting
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Og det var ikke nødvendigvis for de som hadde problemer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå