♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis noen har lyst å gjette=o) Sikker mange som er drit lei, men er jo litt artig da...=o) Har ikke gjettet selv på mange men noen...Tippingen min suger mildt sagt...hehehe... Men, lurer jo på hvem som har gjemt seg i magen min denne gangen.Sist hadde jeg 110% rett, ventet gutt og gutt ble det=oD...Tror jeg gjør det denne gangen også, men litt usikker også, siden dette svangerskapet er helt i andre enden enn forrige...=o) Men alle (vel, fleste) svangerskap er forskjellige... Symptomer: * Mye Kvalme i begynnelsen av svangerskapet, er noen enkelte lukter jeg ikke tåler uten å bli kvalm nå. * Ikke gått opp i vekt (om det skal ha noe å si) *Veldig glad i kylling, ris og bearnisesaus. Jeg har blitt spådd på sidene her også...Må jo prøve det også=oD... Blitt spådd jente 4 ganger og gutt en gang... Så nå er jeg jo kjempe nysgjerrig da...=o) Så hva sier magefølelsen din/deres? Gutt eller jente? Noen som har lyst å gjette?=oD
Labambie Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg må tippe jente! Symptomene dine er veldig lik mine. Jeg hadde også dilla på kylling i alle mulige varianter. Åh,gled deg masse! Håper de finner ut hva du får!!! :)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 tror jente jeg, siden du har hatt det ganske likt som meg. Jeg var også kvalm i begynnelsen, og tåler enda ikke en del lukter... Og har ikke gått mye opp i vekt. Men så er jeg utrolig dårlig til å gjette da
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tipper det er en gutt.. men er ikke noe flink til å tippe da, tar som regel feil:) Lykke til på ultralyd:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Egentlig det samme hva det blir men er jo artig da...=o) Er kjempe spent...
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 hehe...Får skikkelig sommerfugler i magen jeg nå...hehe Ja er litt rar...=oD
LaMegSpire Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 mamma ble kvalm av lukta av grilla kylling, og jeg ble ei jente (tydeligvis). Nå brekker jeg meg nærmest bare jeg tenker på kyllingfilet.. Jeg skal på ultralyd den 11 okt, blir spennede å se hva det blir.. Lykke til i morgen. Jeg tror du får en nydelig liten baby, kjønnet kan jeg dessverre ikke spå for deg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2007 hehe... Kanskje det blir en herlig liten gutt på deg=o) (første som smatt inn i hodet mitt=o) ) Kanskje du er det motsatte av din mor eller av det samme... Spennende er det jo uansett=o)
Beama Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Tror det er en liten gutt der inne jeg=) Lykke til på ul i morgen! Skal på ul i morgen jeg og... *gleder meg*
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2007 Takk=o) Ååå så spennende da=o) Hvor? Når? Noen følelse på hva det blir?? Hehe, masse spørsmål...=o) For å tippe på deg (hvis det er greit=o) ) Så tror jeg du her en søt liten jente i magen=o) Lykke til i morgen da...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Tipper du får jente jeg. Jeg har gutt, og venter gutt nummer 2 i mars. Svangerskapene har vært så og si helt like, så jeg har hele tiden sagt at det blir en gutt til . Fikk det bekreftet på ul:-) Spennede! Gleder meg til referat, for vi får vel det? Kos deg på ul, og lykke til
Beama Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for det=) Skal på ul på kk i Bergen kl 12.30=) Har en liten magefølelse, men det er hemmelig=P Hadde jo vært kjekt med en jente til... hehe.. slipper å handle så mye da=P
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2007 Beama med Andrea og bøllefrøet: Hehe...Sparer mye på å få et til av det samme=o) Skal inn kl 1300 på A-hus... Spennende ja=o) 2. guttimagen ) 6.mars 2008: Vært på UL alt.?? Artig da=o) Er litt deilig å få det bekreftet=o) Kommer med referat ja=o)...Må jo det=o) hehehe... Takk=o)
Beama Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Lykke til i morgen Babycakes=) Satser på att vi får høre hvordan det gikk=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2007 Takk og ja=o) Håper å høre noe fra deg også=o)
Athina' Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tipper jente, men jegsuger skikkelig på dette og har vel aldri rett så det blir sikkert gutt :-) Håper de ser kjønnet da, men for en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke de gjør det - men som sagt meg skal man ikke høre på hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. oktober 2007 Hehehe...Skulle bare mangle....Men gjør ikke noe det heller...Får bare leve i spenningen frem til fødsel da=o) Eller til en eventuell neste UL...(skal få oppfølgning pga dårlig vekst på gutten vi har nå) Blir spennende...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå