ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Og hvorfor? ser dere på innhold og hvorden den smaker og ser ut.. før dere gir det til dere små? Synes noen ser så tynne ut og noen ser klumpete ut.. hva er best liksom
¤MegOgMini¤ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 vi brukte nan 1 og 2.. aldri vært misfornøyd med det.. aldri prøvd noe annet heller. valget fallt vel på det, for de jeg kjenner er kjent med den...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 vi bruker nan 2.. er veldig fornøyd med det.. prøvde collett,men det reagerte lillemann på.. gulpet mye da han brukte det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Begynte med nan 1, men vesla fikk så grønnog hard avføring.. Bytta til HiPP alt ble så mye bedre... Bruker den fortsatt.... Har smakt på de begge, syns nan smaker og lukter litt surt.. HiPP smaker bedre og er søtere da.. Men det er nå min mening...
Arachne Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Vi brukte så og si bare collett, kjempefornøyde med det. Fikk det på fødestua også. Prøvde nan noen ganger men da gulpa hun så mye.
* 5 om dagen * Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 starta med den røde boksen( husker ikke hva den heter ) men etter 2 uker med oppkast, slo det meg å bytte merke, og vi fikk en ny unge med en gang....har 5 barn, så trodde den røde var bra, men ikke på han siste...så her var det nan1 og nan2.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har startet å gi snuppa collet.. hun gulper ikke i det heletatt.. men det er jo fordi hun er så glupsk!! haha det ser ut til at hun liker det, men jeg tror kanskje det blir litt hardt for magen hennes.. prøvde Hipp her om dagen.. men da gulpet hun litt... så er så usikker..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Brukte Hipp fordi den er økologisk og fordi det var det mannen hadde med hjem fra butikken første gangen vi handlet mme :-) Hadde aldri noen problemer med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå