Gå til innhold

Happy H:)

MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fant ikkje igjen det andre innlegget i dag eg:p Men eg leste svaret ditt i farten her en kveld, så eg har i alle fall fått med meg det :P

Eg bestilte 3d UL i dag. Hørtes ikkje ut som om det var så lang ventetid, det kjipe var at de berre har åpent fra 8.15 og siste timen er kl 14.oo på dagane, og stengt i helgene.. Men eg fekk time 12 november eg, og sambo trur det skal gå greit for han å snike seg fra jobb etter lunsj den dagen :) Gleder meg veeeldig:):)

Bestilte legetime i dag og, fekk time fredag, og det passer jo bra siden eg skal på jobb torsdag. Må vaske huset før eg går og, sånn at eg blir skikkelig dårlig i bekkenet... Kanskje eg då kan få sykemelding eller henvisning til fysio...? Har grådig lyst til å bytte lege, men det er litt skummelt og... Er på berre når det gjelder bekkenløsningen han er helt på tryne..

Jaja.. snakk om klageinnlegg da :P I bunn og grunn er eg strålende fornøyd med å være gravid eg :) Tenk at eg (og du:)) skal bli 2-barnsmamma! DET er uvirkelig det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt eg, slik at du ser det :P

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeey Snuppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har jo ikkje vert her inne på mange daga eg jo, vert hos mamma sidn torsdag, så såg innlegget først no.

kjempe koselig d då!=)

kossn gikk d hos legen?

min spurte om eg ville ha sykemelding, men eg ska prøve litt til, angrer allerede..

blir jo ikkje akkurat bedre.. men men

ska t jordmor igjen i slutten av denne mnd, tvila på d blir mer jobbing etter d.

no har eg og bestilt time t 3D!!!!!!!!!!!!!!!jippiiiiii

ska 29oktober, så d e bare nokken veke til.

har du peiling på kor langt tid d tar?

ska t jordmor samme dag, tror eg må flytte den timen litt.

går d fint ellers då?

går lillemann i barnehagen?

ikkje snuppa her. vi prøvde oss på åpen barnehage idag, men d va ikkje nokke særlig.. Hermine hatet all syngingen..hihi, sku bare leke ho.

sove jo på dagen endå, så for oss som må gå igjen kl11.30 ca va d ikkje nokke særlig.

Skrevet

merka at du ikkje var her ja :P

Er 50% sykemeldt eg, kjørte meg sjøl litt for hardt torsdagen, slik at no kjenner eg bekkenløsningen heele tiden... jeeeiiii.. Har gitt beskjed om at eg tviler på at eg kjem tilbake 100% før permisjonen, og det var sjefen SÅ enig i, når eg kom vraltande inn på kontoret hans i dag med Martin på slep :P

Aner ikkje kor lang tid 3d-en tar... Sambo seier at han skal klare å få fri, så eg gleder meg veeeldig :P

Ellers går det fint, vi holder på å pusse opp gjesterommet, slik at vi kan flytte opp i 2.etasje sammen med barnerommene. Ikkje særlig praktisk å ha barnerom i 2.etg, og vårt i 1... Så då bytter vi likegodt om. Ikkje særlig lurt å gjere det når eg har bekkenløsning, men no når vi har bestemt oss for å gjere det, så vil eg flytte opp fortast mulig :P Eg er hjemme med Martin, håper på å få 50% bhg-plass over nyttår då. Ikkje noke krise dersom eg ikkje får då, men det blir kanskje litt lettare då når snuppa kjem. Merker at han krever meir og meir ja.. Veldig greit at han har begynt å interessere seg for Mikke Mus på tv-en da, slik at eg får sjans til å rydde eller dusje og slikt. Rart å tenke på at vi skal feire 2årsdagen i desember!! Lille gutten min har jo blitt STOR!! :)

Skrevet

hehe, herlig

hermine bryr seg ikkje om tv i d hele tatt..

men musikk e kjempe morro då!!!!!

ja tenk at de snart e 2 år,heilt sprøtt

føles ikkje så lenge sidn de kom t verden

vi slite så vanvittig m legging for tidn..har aldri hatt problemer m d.

men no har ho ropt på meg i 1,5time!!!!gir seg ikkje heller, d e d verste!!!

får jo helt ondt i hjerte av å høre på ho, men må bare sette hardt mot hardt.

e så klart inne å trøster ho!=)

du må ta vare på bekkenet ditt no, la mannen stå for mesteparten av oppussingen.

blir travletider m 2smårollimger i huset!!!!!=)

Skrevet

joda, tv er han glad i. Ligger i genene fra pappaen :P Musikk er også gøy, men der mister han interessen fortere...

Er ganske flink til å ta vare på bekkenet da, tar meg av Martin mens gubben jobber eg :P Hehe, problemet er bare at Martin helst vil hjelpe pappaen :) Så vi går og tråkker oppå han.. Verktøy er jo kjempegøy foot tøffe små gutter :)

Her har vi hatt problemer med leggingen, men etter en periode med skriking og roping, legger han seg no til uten problemer... Utrolig deilig. Skulle bare ønske han kunne begynne å sove hele natten og... Som oftest må eg opp en eller 2 ganger, og gi han smokken, og legge dynen på igjen... Vil sove om natten eg :)

Skrevet

uff, stakkars deg..hadde jo vertherlig m nokken mnd m søvn om natto før du ska påan igjen m nattevåke..

vi har vert så altfor bortskjemt m Hermine og soving. fra ho va 6mnd sov ho natten igjennom og d har ho fortsatt m.

trodde ho va sjuk her ein periode når ho sov fra 19-10;)hehe.. men alt va i skjønneste orden m snuppa.

har slutta m d då,men sove gjerne fra 19.30-09.00ca så d e jo herlig herlig!!!

så idag nyte eg litt tid for meg sjøl og venta på at ho ska våkne!!!!!

dete morsomt kor de ska hjelpe til m alt no,åsså et sånt temperement om d ikkje går.

hehe, eg e overraska over at en så litn kropp kan ha så masse vilje eg.

no e ho begynt å si; "kom igjen" "koman" og "mamma kom!!!" sliter og drar i oss m alle krefter ho har for at vi ska komme.

må bare si d, min space-knapp virka når den vill, så om d e litt vanskelig å tyde d eg skrive må eg bare beklage:)

Skrevet

et sovedyr du har altså :) Her sover han fra 20.00 til 06.00-07.00, og det har han gjort siden han var 7 mnd...Vet å våkne av meg sjøl har eg ikkje gjort siden før han ble født :P Det som har variert her, er antall kviler på dagen, og kor lange de har vært. No har han ein på ca 1-2 timer, så han sover mindre på 1 døgn enn det snuppa di gjer i løpet av natta :P

Har en liten stabukk her også dessverre. Og de dagene eg er sliten og trøtt og har skikkelig vondt i bekkenet, så er det hardt å ikkje gi etter når han står og peiker på "godte-skapet" og sier "Nam, nam, godt" :P No har eg kjøpt pepperkaker og de fallt virkelig i smak. Kanskje litt for godt, brødmat er ikkje han så veldig glad i..

Begynt å tenke på navn til babyen da? Her har vi lagd en liste, men den ligger foreløpig på vent. Håper at det skal bli lettere å bestemme oss etter at vi har sett ho på 3d-UL. Har alltid sagt at dersom vi får jente, skal ho heite Sarah, men no har det blitt så populært, så no er eg litt i tvil igjen... Ho skal jo tross alt ha det navnet resten av livet...:P

Skrevet

uff navn, ja vi e jo begynt å snakke om d.

eg syns jo d e super vanskelig m jentenavn..mykje enklere m guttenavn.hehe, men d e sikkert fordi vi ska ha ei jente.

har jo nokken navn igjen fra sist, men har ikkje bestemt oss for nokke endå. variera fra dag t dag ka navn eg lika best.

åsså e vi så klart ikkje heilt enige..hihi

sarah e jo kjempe fint då!!!!=)

gleda meg super masse t 3D ul, får m film og bilder..

blir super spesielt å sjå den lille inni der så tydelig...

folk seie jo d går an å sjå kem de ligna på..heilt vilt!!!!=)

Skrevet

sambo vil ikkje bestemme seg enda han "lenge til februar enda" jaaa, men ikkje såå lenge :) Tror nok det blir meg som kommer til å velge til slutt, slik var det med Martin nemlig. Akkurat no står det mellom Sara/Sarah og Silje. Tror nok vi ender opp med Sara/Sarah (er ikkje sikker på om eg vil ha med H-en:p), men eg må tenke grundig før eg bestemmer oss :)

Er ikkje enklere med guttenavn da.. Eller, de eg liker, sier sambo nei til. Så eg er glad vi mest sannsynlig slipper den diskusjonen :)

Blir rart med 3d-en ja.. Er spent på om ho ligner på Martin eg :) Syns det er litt rart å tenke på at kusina til sambo fødte når ho var ca like langt på vei som eg er når eg skal på 3d... Eg skal når eg er 27+4 veker, ho fødte då ho var 28+et eller anna. Sprøtt å tenke på at det er ein ferdig baby inni magen!!!

Skrevet

ja d e heilt sprøtt

tror eg e 27+4når eg ska på 3D eg og faktisk,hihi...!

Av navn lika vi og forskjellige.. men vi e enig om Tuva, Josefine, Hedda, Sofie og Tiril..

ana ikkje om d blir nokken av de,men e fine navn syns eg.

Har du fått stor mage no?folk blir sjokka når eg sier har termin i januar..

ligge utenfor grønt felt på symfysemål..ups ups..

satsa på d e fordi d e 3svangerskap på kort tid eg e blitt fort stor.

Har hvertfall ei turbo jente i magen,sparker og herjer

og ei turbojente på snart 2 som nekterå sove for tio... hyyyyl,blir heilt sprø eg.

ana ikkje ka eg ska gjøre m d. ho e så trøtt øynene e heilt rød og nesten detter igjen.alikevell hyler og skriker ho når ho komme i seng.

Skrevet

Tiril prøvde eg meg på før vi visste om Martin var gutt eller jente, og det falt ikkje i smak hos sambo :P Sofie syns eg er kjempefint, har tenkt på det eg og :)

Magen min er ikkje sånn diger nei, men eg blei aldri diger med Martin heller. Den er større enn då eg gjekk med Martin då. Hadde liten mage, og stooort symfysemål :) Symfysemålet mitt var på 23 i uke 22 denne gangen, så eg ligger rett utenfor det grønne feltet... Men det var jo som forventa, rekner med at ho blir ca 4,5 kg slik som broren :) Har fått en turbobaby denne gangen også, det hadde eg ikkje sist, Martin var en rooolig baby i magen. Litt for rolig i perioder, men det tar snuppa igjen :) Godt å vite at det er i liv i ho då, dette sv.skapet har vært litt skumlare enn med Martin, sjøl om eg ikkje har vært hysterisk. Men det er vel naturlig etter å ha mista. Såg du forresten av Lukas (des.klubb 05) skal bli storebror igjen? Syns det var kjempekjekt at ho er gravid igjen :)

Skrevet

ja eg såg ho va gravid ogjen og, d e jo kjempe kjekt!!!!!! Håpe veldig d går fint for ho denne gangen.

litt morsomt m oss to egentlig, blitt gravid samtidig 3 ganga no..hihi..

bra timing!

eg hadde seriøst håpet på en baby denne gangen og ikkje en konfirmant som eg fikk sist..snuppa va 4340g og 52cm..

men m den magen min ser d ikkje lovende ut;)

trøsta meg m at babyen sikkert vil virke minni sidn Hermine då brått blir så stor jente.

Ho har fått barnehageplass og no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

begynna i januar. eg både grua og gleda meg t d. vi trenge d jo egentlig begge to, men lika godt å gå heime m ho og. får så klart litt dårlig samvittighet over at ho må gå i bhg når eg e heima, men men. får heller la ho få ha korte dager.

no bare nyte eg ein fri dag og lada opp t imåro de vi ska ha møte heile dagen..yek, d e kjedelig d!!!!

Skrevet

dytter litt eg så du ser d;)

Skrevet

ja, det er ganske utrolig! Ikkje berre har vi blitt gravid samtidig 3 ganger, vi mista med 2 ukers mellomrom også. Skjønner ikkje at det er mulig :P

Dersom Hermine var konfirmant, ka var Martin da, som var 4520 g og 54 cm?:P Håper at snuppa holder seg under 5 kg eg - hahaha. Nei, 4,5 kg er nok!

Her har vi søkt bhg-plass til Martin, 40%... må nok stå litt på venteliste, men det går heilt fint. Har egentlig ikkje så veeldig lyst å ha tilvenning i bhg høygravid, men eg trur Martin treng å få gå i bhg etter kvart, sjøl om det er digg å ha han heime (og billigare...). Er litt kresen på bhg og, så eg kjem nok ikkje til å takke ja uansett (er jo tross alt utdanna førskulelærar, eg veit ka eg vil ha:p)

jeje.. har hatt meg en liten tur på jobb no eg, jobba 3,5 tima, og har VONDT!! Så 50% sykemelding er visst ikkje nok... Men eg nekter å bli 100% sykemeldt no, tidligast i desember... Orker ikkje å berre gå heime, og sjå i taket... Då ender eg berre på shopping 2-3 gonger i veka, og det har ikkje lommeboka mi råd til. Er jo så gøy å kjøpe jenteklær - endelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...