vipsen*en av hver* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har dere noe dere bare MÅÅ ha??? jeg har fått det med appelsiner.. har lyst på appelsiner hele tiden.. ikke det verste å ha lyst på da.. he he
lotta72 har fått Anders Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 De siste dagene har jeg spist brunost med appelsinmarmelade!?! av alle ting!
LadyLuck & Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 spist mye leverpostei, og klementine. Men nå er det eneste jeg vil ha vann med grapesmak, og frisk pastiller
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, litago sjokolademelk og pærer..må ha det vær dag:) Føler sjokolademelk hjelper litt mot kvalmen, selv om det høres rart ut..gir litt metthetsfølelse. Men det kan ikke være oboy..
Meg og gutten min Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har også vært igjennom den dilla på appelsiner:) herlig
Labambie Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Har hatt en omgang med yum yum nudler.. Det var slitsomt! Spiste ikke annet i 14 dager.. Hehe! Men så blei det borte. Så kom kicket på H-melk fra q-meieriene. Bare det.. Nå har jeg egentlig bare brødskive med smør og kaviarmix...
*~2barnsmamma~* Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg MÅ ha sorte godte-krokodiller. IKKE oransje! Hehe. Meget viktig at det kun er sorte, så det blir litt plukking i smågodthylla for å sortere dem....=P Bortsett fra det MÅ jeg ha melk. Enten vanlig lettmelk eller 24-melk med sjokoladesmak!=) Minst 1 liter pr. dag! *nam*
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Melk, melk og melk!!! Er helt gal etter det for tiden. Vanligvis kan jeg ikke fordra det.. Og så druer..blå stenfrie druer..
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Kristina&mini; Jeg har akkurat samme dilla som deg!! Er det mulig? Hehe, Litago sjokolademelk og pærer, men pærene må være grønne, kalde og harde...knase når jeg spiser dem liksom;-P NAMMMMMM!
1nordland Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Druer smaker eksepsjonelt godt om dagen!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 det beste på morningen er : ristet brød med kaviarmix & kokt egg...+ en 1/2 l med o`boy )...må ha det...bare må ha det!! Har aldri i hele mitt liv spist så mye kokt egg som nå..hehehe )
EtMirakel Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, bare må ha kvikk lunsj:D hver dag, er helt hekta! dagen blir ikke helt den samme uten hehe:D også må jeg ha norske røde epler!
Mitzy Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 1 skive med nugatti på og ett stort glass Tine ekstra lett melk til frokost. Da er dagen min liksom redda:P
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 vann av alle ting har jeg blitt hekta på...i de to forrige svangerskapene var det isbiter.
lille stjerne Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Er så tørst.. men ikke te eller kaffe, må være juice eller vann. Og så får jeg lyst på sushi innimellom, men det går over hvis jeg spiser andre fiskeprodukter (f.x. kaviar). Tomater er digg! Godteri orker jeg nesten ikke lenger =)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 Meeeelk! :) Også har jeg fått helt dilla på Honnikorn! ? Aldri pleid å spist det før, men nå går det ned på høykant! Litt dumt fordi det er stappfullt med sukker, og jeg er redd for stor baby... Men får bare håpe det går over etterhvert;)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må bare ha pærer, steinfrie druer (men synes druene her har vært litt dårlige i det siste) weetos.. den frokostblandingen og salt lakris. Har lett etter de lakrisbamsene, men finner de ikke. Men så fant jeg den dropseska med hun stupedama. Den er så god! Og så kommer vel grans julebrus og julemarsipan etter hvert.. jeg føler allerede at jeg bare MÅ HA! )
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 Åh, jaaa, julebrus blir digg!! Åh, nå fikk jeg enda mer å glede meg til
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 åååå, noen som vet om det blir lerum julebrus i år også? var jo nære på at det ikke ble i fjor. (blir liksom ikke førjulstid ting uten)
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2007 #21 Skrevet 3. oktober 2007 Bare MÅ ha godteri jeg, men slik har jeg alltid vært ) ellers kjenner jeg ikke til noe unormalt Må ha ting.. prøver å begrense meg da, stakkars, han får jo sukkerkick han lille i magen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå