Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 IKKE vent med all handling, vasking av klær, bygging av seng o.l til permisjonen starter!!!! det er sååå mange som sier at 3 uker uten jobb er kjempegod tid til alt + at man må ha noe å gjøre som hjemmeværende.. Har hatt et kjempefint svangerskap uten plager , men NÅ er alt bare et ork. Vondt overalt og har evig nok med å få dusjet, laget mat og sovet i løpet av en dag så er veldig,veldig glad jeg hadde alt ordnet før permisjonen startet... Bare et tips )
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Enig med deg. De siste 3 ukene skal være en tid til å forberede seg og kroppen sin til fødsel, og sa er det greit at andre ting er på plass. Fra egen erfaring....
Marit & de 3 knøttene Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Samme her....enig. De siste 3 ukene er det godt å bare slappe av, sove masse og samle krefter til fødsel og tiden etterpå.
mor.monsen Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Enelig noen som tenker som meg. Jeg er førstegangs å akter ikke å vente med alt til siste liten. Da er man jo så stor at jeg ser for meg at jeg bare kommer til å vagge rundt om kring.
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hei:) DETTE trengte jeg å høre. Tror jeg skal sette igang nå. Så skal jeg bruke de siste tre ukene til å kooooose meg med kramper, muskelsmerter og reflux... he he. Iallefall, jeg kan kose meg med fri og færrest mulig gjøremål i den perioden
anne* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 For oss som skal "i ilden" i jan+feb er det jo også et poeng å unngå julestria.... Tror faktisk jeg skal starte enda tidligere enn jeg egentlig hadde tenkt!
Sunniva78 har to små Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Helt enig anne! Desember har jeg sikkert nok med juleforberedelser, og i januar er magen stor, og jeg skal ut i permisjon etterhvert... Jeg planlegger å bruke oktober og november på å få ferdig mesteparten!! Viktig at baby-forberedelsene er kos, skal ikke være noe man MÅ gjøre og som utsettes til siste liten... Koser meg med små innkjøp allerede jeg:-)
Kitty75 Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Høres veldig lurt ut. En vet jo heller aldri når babyen kommer. En veninne av meg fødte 3 uker før termin...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Enig med deg på det. Glad jeg hadde alt ferdig når permisjonen startet sist. Sliten var jeg & deilig å kunne slappe av & lade opp
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 dere aner ikke hvor godt det er å høre dette. Jeg har en mor og en venninne som sier, ¨herregud, du kan da ikke kjøpe mere nå, du har en evighet igjen til termin" du må gjøre dette like før (vi har kjøpt vogn skjønner dere) og legger ut, så prøver jeg å si, dette må da få være mitt valg og tenk om jeg ikke er i form til dette den siste tiden. Jeg må da få nyte shoppingen nå når jeg er i god form, og venninna mi pjatter om garantien for å faktisk sitte med et barn i fanget, jeg blir så provosert at jeg blir gal. Du har ingen garanti enten du er 23 uker gravid, eller babyen er 3 dager gammel. Nei, nå skal jeg trosse det de sier.. Jeg handler det jeg vil handle, og når... Takk for litt "pushing" i ryggen min!!
mor.monsen Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 signerer den! Jeg får også mye pes på at jeg handler for mye. Å jeg har bare kjøpt inn klær foreløbig.... + et par smokker og leker. men når man ikke har noen ting så er det jo greit å begynte med det tidlig så ikke utgiftene de siste mnd blir så skyhøye.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 må ha engangstønaden og får ikke den før i nov så får ikke handlet før da uansett
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 HI her... ja jeg er i allefall overlykkelig for at jeg har ALT klart nå... Og at jeg hadde det den dagen jeg gikk ut i permisjon - for noen koseturer på kjøpesentret nå er bare å glemme! dritvondt i rygg og bekken, sover elendig om natta, lagt på meg nesten 20 kilo og stort sett bare sliiiiiten.. Så ikke bry dere om hva folk mener om handlingen deres, ha ting klart. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå