Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Ville bare høre om noen har noen geniale ideer...??? Har to store potteplanter på gulvet og gutten har oppdaget at det går an å rote oppi dem... Hvordan skal jeg dekke dem slik at ikke guttvotten kommer seg oppi og at det ikke bli så veldig stygt???
* 5 om dagen * Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 hvis du har muligheten til å gå ut, og knekke av noen einebærkvister, og legger det rundt planten, er ikke det så godt å ta i, når det tørker...ikke blir det stygt heller synes jeg, verrre med all jorda som blir liggende overalt...
Dronningen! Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ta en pappbit, skjær ut formen etter åpningen potten og lag et hull i midten til stilken...... Tape fast pappen til potten! Genialt:o) (Ideen er min egen oppfinnelse, så om du skulle komme til å spre den gode tanken må du ikke glemme opphavet!)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar! Hehe! du må nok ta patent på det! ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå