Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har forslag til brudevals sang som ikke er heelt vanlig?? morro med noe som ikke er helt tradisjonelt;)
Lille jente Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Vi hadde tenkt å bruke sangen fra Robin Hood tegnefilmen.Den når "Robin Hood and maden Marian" går inn i skogen! Den er kjempe søt og varer bare i 2-3 minutter, passe det for en brudevals når man er ordentlig mo i knærene. Det ble desverre ikke den ettersom cd`en ikke funket, men vi hadde en god trøst i 3 nøtter til askepott.... Ellers har Disney filmene mange fine valslåter. Jeg bare lastet ned the best of Disney.... "Candel on the wather" for eksempel er veldig fin. Gudfaren låten er også veldig fin, om man ikke forbinner den med Mafia da... Ellers har man jo de tradisjonelle "love songsene"! Lykke til! Kommer til å bli den beste dansen i ditt liv, det lover jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 jeg har funnet en veldig fin sang vi skal ha til brudevalsen. det er den fineste sangen jeg vet og han som synger har den beste stemmen. sangen passer også veldig fint til ny gifte da:) sangen heter: dance me to the end of love med leonard cohen. du kommer til å like den veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå