*Mamma'n* OVERTID Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 jeg tar kun omega 3. men drikker mye juice, så får i meg mye vitaminer der og. + at jeg spiser brødskive med leverpostei og rødbette. det er det mye jern i:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg bruker vitaplex vitaminer for gravide og ammende med omega 3, multivitamin, og kalsium. alle i familien pluss samboer har ligget rett ut med feber og forkjølelse, jeg tror de vitaminene er mye av grunnen til at jeg slapp unna, samtidig til at bebis får det han skal:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Tar kun tran. Da jeg har et variert kosthold, med nok frukt, og grønt, og ikke har noen mangler på blodprøvene, så tar jeg ikke vitaminer utenom. Ikke bare å proppe i seg med ulike vitaminer heller, dersom en ikke trenger det. Ikke alle vitaminer som er vannløslige, og blir skilt ut med urinen, så jeg holder meg unna
Kakebakesøte Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tar omega 3 ja, også c-vitamin. Hver dag.
LaMegSpire Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 nei, bare omega 3. men prøver å spise sunt, og klarer det stort sett i ukedagene i hvertfall..
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tar multivitamin og omega 3. Jordmor mener at multivitamin har lite å si, men jeg tar det likevel, jeg. Har tidvis dårlig appetitt og vil gjerne være trygg på at baby får det den trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå