Gå til innhold

Smerter i underlivet


Amli

Anbefalte innlegg

Hei. Noen andre som har smerter i underlivet? Legen min sa det var normalt med ubehag i underlivet i begynnelsen, men "ubehaget" mitt kan vel klassifiseres som mer enn ubehag. Det er smerter, alt fra moderate til litt sterke. Har ikke hatt noe blødninger eller noe sånn, er heller ikke kvalm (ennå vertfall). Er i uke 7... Jeg tror kanskje smertene henger sammen med sult, men det kan være noe jeg innbiller meg. Noen som har sneven av det samme? :-) Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat likt! I tillegg er brystene mine kjempevonde. De siste to dagene har mensensmertene gått over i kvalme på slutten, og det er alltid tidlig på kvelden. Smertene i underlivet er på sitt verste sent på kvelden. Velger å håper det er livmora som utvider seg:-) Er i 6. uke og har ikke blødd enda. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker nå og NÅ beg jeg å få vondt...som ett sånn "trykk" på en måte "ned trykk" eller ilinger nedover liksom...som sånne lyn om man skal sette bilde på det liksom...husker ikke det var sånn sist men er jo forandringer nedi der og sikkert nye som må offre plassen sin...jeg skal til jordmor i morgen så da skal jeg spørre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...