Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Her sov vi merkelig nok til kl halv tolv!!!! tro det den som vil..hehe men pjokken våkna kl 8 men sovnet like fort igjen,åsså våknet jeg halv tolv og stod opp ,stelte meg og måtte faktisk vekke gutten min;) hehe så har jeg gjort noe husarbeid og diverse... ellers bare koset oss inne. laget hjemmelagede kjøttkaker til middag. stakk på solarium,det var fantastisk deilig;D og så har jeg laget kanelboller;) nå sitter jeg bare å dibber og jabber på msn;) Vært en kort dag i dag gitt..hehe..men må vel stå opp til vanlig tid i mårra..blir jo helt slakt av å sove så lenge! hehe men deilig en gang i blandt,absolutt:) hva med dere? =D
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 jeg har vært hos naprapaten og trykka litt på nakken og skuldrene mine.. etterpå var det på jobb. helåpne dager på SFO nå fordi det er høstferie. veldig deilig. mindre barn og bra med voksne på jobb. masse koselige aktiviteter! etterpå har jeg malt vindsier ute...
mamma >to gull Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Halv tolv ja...det hadde vært noe det..:-) Vi stod opp kl. halv 8, leverte bilen på service.. Gått en lang tur. Lagd en (mislykka) lapskaus.. Vært og handlet Bergans jakke til sambo, og nå sitter vi her...Ser litt på tv og slapper av...
LisaColli Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 vi var tidlig oppe som vanlig, har rydda litt og hatt besøk av to venninner og babyen til hun ene:) ellers har vi bare vært inne i dag, leket og hørt på byggmester bob og kaptein sabeltann nå koser jeg meg med en kopp te og dib. snuppa styrer fortsatt i senga hører jeg, men sovner vel forhåpentligvis snart:)
Honningmelon Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Stod opp kl. 9 i dag (en time seinere enn vanlig), og har ellers bare slappet av hjemme alle sammen. Laget tomatsuppe og pannekaker :-) Jo, og har hatt besøk av bestemor da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Lekt Hatt besøk Vært på besøk
ScaryMama Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Gått lang tur Spist lunsj på cafe Shoppet litt
Sånn kan det gå Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Vært på jobb fra 8 til nesten 16 . Ble ikke noe annet spesielt etter det på meg i dag enn litt husarbeid og kos med ungene. Mannen min var av gårde og trente et småjentelag i håndball, en av ungene var på barnekunst og en annen på sirkustrening. Og noen av våre og noen andre var i kjelleren hos oss og forberedte seg til First Lego League. Altså en helt vanlig tirsdag.
Mille** Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Jobba fra kl 7 i dag tidlig til kl 3. Laget middag og pakket og styrt litt til jenta min som reiser til Lillestrøm i morgen. Er helt vrak her jeg sitter nå, vet ikke om jeg klarer å sitte oppe å se greys engang....
katty Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Idag har jeg gjort rent badet, toalettet og kjøkkenet, støvesugd 1.etg, brettet klær, vasket klær og hengt opp, bakt kanelboller, trillet tur, lekt med barna, handlet og lagd middag. Rakk endel idag gitt:) Deilig!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 -stått opp tidlig -styrt ut med tre barn, og levert to av de på skolen -hatt besøk -vært på besøk -kosa/lekt/tulla m frøkna:) -henta guttaboys -laga middag -dansa m snuppa...noe hun eeelsker:) -gått tur m lillefrøkna -skrudd opp ei hylle -vaska -rydda i hagen -bakt sukkerbrød og kanelboller -og nå er jeg kjempe sliiiiiiten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå