Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 samboeren min har mest sannsynlig dette.HJELP! Kan dette få konekvenser?noen som vet? kunne og være klamydia,men lite trolig.Men hjelp,tenk om det er DET da?Ingen av oss har hatt andre partnere.Jeg hadde for 8 år siden.Han har aldri hatt.Kan selvf.ha ligget i kroppen latent men hva er sjansen for det?Testet meg jo nr jeg gikk gravid sist.... Men kunne være at mannen kunne få det pga av bakterier som var i skjeden/urinveiene til kvinnen?skjønte ikke helt den jeg... Men han har fått AB. Men bør vi vente med prøvingen da? Huff,mange spørsmål her,blir jo lit redd og da...
millymolly&mini Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hei. Mannen min hadde det for et år siden, og vi venta litt med prøvinga til atibiotikakuren var over... Har lest at en slik betennelse fører til dårlig sædceller, så bra med a-kur. Jeg hadde også mange tanker i hodet, men har lest at betennelsen kan komme av urinveisinfeksjon... Synes det var litt rart at ikke jeg ble sjekka og. Men jeg har både vært gravid en gang, men mistet, samt hatt en underlivsundersøkelse. Og prøvene er fine de:) Blir sikkert lettere å bli gravid framover for deg, i og med at spermiene har bedre kvalitet nå Lykke til:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ok.Ta det med ro en mnd tid da:( Han er vel ferdig med kuren neste torsdag.Og jeg har EL ca de tider der. Men ikke krise.Alltid sagt jeg ikke vil føde i sommerkaoset så hehe.... Betryggende å høre at det kan komme av andre ting og da...Hadde 1000 tanker i hodet i går. Men stoler jo på han,og tror ikke han har hatt andre. Og om det da er av klamydia så må det være av meg.Men da har det ligget latent i kroppen i 8 år.Og sjansene for det er vel ikke så store?
millymolly&mini Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Du kan bestille deg en underlivsundersøkelse for å teste etter klamydia m.m. Bedre å gjøre det enn å lure på om du har en infeksjon, også bedre å gjøre det nå enn før du blir gravid. Ring legekontoret og be om time til underlivsundersøkelse. (du trenger ikke å si mer på telefon -resten tar du med legen) Lykke til:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 skal nok ikke til legen da nei...hehe Da skal jeg til gyn.KVINNELIG helst hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå