Gå til innhold

Er så LEI alle som maser! (frustrasjons innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd nå siden mai, men ikke fortalt det til mer enn et par stykker.

Jeg er 30, i et stabilt forhold (vært sammen i 10 år), halv-veis nedbetaing av leilighet, ferdig med utdanning og vi er i godt betalte jobber begge to. Jeg blir så ufattelig lei av at folk spør om barn! "skal ikke ha dere en liten dere da?" Spørsmålene er mer eller mindre innpakket. Men får spørsmål mange ganger i uka, også fra nesten fremmede mennesker! Greit nok med gode venner som fisker litt, men noe helt annet med folk jeg ikker kjenner så godt. Hva er det med folk som bare MÅ vite????

Var så lei at her forgje dagen svart jeg en barndomsvenninne (som jeg egentlig ikke har hatt mer enn overflatisk kontakt med på 12 år) "ja hva med deg da?" -Hun har vært singel så lenge jeg kan huske....-følte meg skikkelig slem :-S

Har mest lyst til å svare " ja vi puler som bare det vi!", men har ikke guts nok, svarer bare utsvevende at det blir nok endag....

Mange som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Her er det samme som me deg...

Vi har ikke vert sammen så lenge som dere... 2,5 år vi da.

Jeg har et barn fra før, sambo har ikke (han er 35)

Vi har kjøpt oss hus, han er selvstendig næringsdrivende, jeg jobber og "skal dere ikke snart ha barn"????

Vi har prøvd i..ja... du ser nicket mitt.

Skulle likt å bare blåst hodet av noen av og til, fremmede, kjente, venner, familie... bla bla bla...

Skrevet

Blir helt frustrert av at folk kan være så tankeløse...Det må jo ringe en bjelle når folk har vært sammen i 10 år etc. Alle vet jo at det er mange som sliter!! Det er ganske personlig da!! Jaja du får heve deg over det..

Skrevet

Signerer denne!!!

Har vært samboere i 5 år, og sammen mye, mye lenger.

Har prøvd i over 2 år!

Jeg er DRITT lei masinga til kjente og ukjente!!

Nå må det snart bli vår tur, så vi kan svsre at "SNART!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...