Gå til innhold

Til dere med Termin lørdag 6 oktober!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det å hvordan føler dere dere? Jeg har nå gått med masrier og Kraftige kynnere i 4 uker,barnet mitt sparker mye,ja ja sparker ikke men beveger seg mye,så er jeg kjempe sliten,har også fått mye nedpress igjenn de siste dagene,gikk å hadde mye nedpress når hodet festet seg å det er det nå,men begynnte å få mye nedpress igjenn i går,så håper noe vil skje de nærmeste timene dagene ;)....Ønsker alle lykke til og håper ingen av oss trenger å gå på overtid,vi får holde oss oppdatert dag for dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei =) jeg var til jordmor igår og fikk sjekket modning,og så stimulerte hun litt som hun sa. hun sa også d var åpent til en finger,litt igjen av livmorhalsen(kanskje en cm elr to..)og helt mykt..

på kvelden da jeg gikk tur begynnte jeg å få noen ganske gode tak i magen og korsryggen,og heiet på mer vondt resten av kvelden. i

natt sov jeg bedre enn på lenge,og håpet det skulle skje mer nå idag som jeg var så uthvilt..vært på en lang tur idag og, men takene er sjeeeldne,så må vel belage meg på en stund til.. =)

Skrevet

Hei.

Jeg har fått bekreftet at hodet er festet. Det har vært mye nedpress i det siste pluss stikkinger i underlivet. I helga har jeg hatt en del kynnere, og natt til mandag begynte de å ta seg opp og komme med 10 min mellomrom. Men så dabbet det av igjen og jeg sovnet. I dag har det bare vært stikkinger og nedpress. Jeg går og håper på noe mer nå, synes det begynner å bli tungt.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

ja jenter hvordan går det i dag har vi termin,og jeg er i gang,var på føden i stad å fødselen er i gan,har 3 cm åpning og vannblæra er helt sprengt sa de,så nå må jeg bare få regelmessige rier,å så på termin dagen da morro,fikk dra hjem siden jeg bare bor 5 min fra sykehuset,nå gleder jeg meg,å riene begynner å bli skikkelig vonde,gleder meg nå jeg...

Så lykke til jenter jeg krysser fingrene å håper det skjer noe for dere også nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...