Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Planlegger å gjøre dette over helga. Mini er snart 8 mnd så da er det jommen på tide, men han skal sove borte i helga så vi tar de etter det...... De siste 2 mnd har han fått mat 2-3 ganger mellom 19.30 og 07.00 som regel. det er jo helt unødvendig!! Vil gjerne høre andres erfaringer, tips, hvordan de gjorde et, hvor lang tid det tok, tilbakefall osv osv.. Kom igjen og del ; ))
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vi hadde verdens letteste nattavvenning: Når jr våknet om natten så tok jeg han ikke opp, og han sovnet igjen, uten å gråte... Så enkelt var det. Han hadde ikke BEHOV for mat, det var bare en VANE å våkne, slik er det hos mange. En viktig ting er at du må bestemme deg før natta er der for hva du skal gjøre i tilfeller mini slår seg vrang. Det er veldig lett å ta han opp i senga for å amme når du er trøtt og urven og han sutrer, men er du bestemt på forhånd er det lettere å holde seg. Noen syns det hjelper om far eller andre enn mor går inn til babyn. Et siste råd er å ikke gi babyn alt for mye oppmerksomhet. Legg han ned uten å si så mye og gi han klare signal på at det er natt og da skal man sove og ikke spise. Han må jo så klart ha en god kveldsmat som gjør at han ikke har behov for nattmat, men det skjønner du jo
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar : ) Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå