Gå til innhold

Hjelp!!Puppene mine lekker!!!!.........................vann......................?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette normalt når en er 5 mnd på vei??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg lakk melk i 5. mnd med nr 1. Våknet med en liten våt flekk på lakenet hver morgen akkurat der puppene hadde ligget (sikkert i litt klem). Er 5 mnd på vei nå, men ikke fått melk enda denne gangen, men tror det er helt normalt å lekke litt.

Skrevet

Det er ikke vann, men melk på et tidlig stadium. Ser sånn ut før melkepriduksjonen er igang når babyen er født.

Det går gjerne fra å være blank til å bli gul - for så å bli vanlig melk.

 

Helt normalt.

Skrevet

hmmm,ble nesten litt fasinert;)

Men det er helt blankt ennå da,og så kommer det mye!!!!

Skrevet

Ikke noe farlig/unormalt - men ikke klem ut mer enn det som kommer av seg selv. Dersom du gjør det, løper du risken med at du vil fortsette å lekke gjennom svangerskapet.

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...