Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Dama går i shorts og singlet - bonden stiller i langbukse og strikke genser. Ser skikkelig corny ut :-)
suseduse Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 tenkte at en av de må være frysapinn eller veldig varmblidig hehe, lo litt når jeg så det
Arachne Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Huff, enn når han ene bonden hadde sangkonkurransen sin da? Fikk nesten vondt i meg når jeg så det, helt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå