Gå til innhold

gravid med min nye kjærste etter 2mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt to lange forhold før det på halvannet og et år med sex uten beskyttelse, uten å bli gravid.. men ble gravid med engang denne gangen.. merkelig.. noen som har opplevd lignende..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har hatt det akkurat samme som deg..

jeg hadde vært sammen med min nye kjæreste i en mnd når vi fant ut jeg var gravid! nå har vi vært sammen 3 mnd, og jeg er snart 3 måneder på vei *ler*

Skrevet

Dette er en vanskelig situasjon og jeg forstår at du er "bekymret".

Jeg gikk ut av ett velig langt forhold i november 2006, ble brått og uventet forelsket på nytt i mai 2007. Har hatt en kjempe lang sommerfeire med den nye kjæreste i sommer og en uke før vi reiste hjem ble jeg visst gravid.....etter 2 måneder ja. Vi har snakket mye sammen og vurdert alle muligheter å sammen kommet fram til at dette er noe vi begge ønsker. Så i april neste år blir vi foreldre:-) Dette har ikke vært noen lett avgjørelse å jeg har bekymret meg mye! Mitt råd til dere er at dere snakker mye sammen å ser alle sider av dette. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er men for vår del er vi så "gamle" at vi innså at tiden egentlig var mer enn moden:-) Det ordner seg helt sikkert:-) Lykke til!

Skrevet

ja hadde vært sånn ordentlig sammen i en mnd vi å når vi fant ut jeg var gravid.. jeg begynner på min 11. uke til torsdag..

hvor mange uker er du?

merkelig at det skjer så lett med noen liksom.. har hørt flere eksempler på det.. :)

Skrevet

ja vi har også snakket masse om det. og vi fikk jo selvfølgelig litt sjokk når vi fant det ut. men vi er begge enige om å beholde det og nå gleder vi oss masse!!:)

vi er 22 år begge to.. men det jeg gruet meg mest til var å si det til familien som såvidt hadde hilst på han. men nå er det overstått og de tok det veldig fint. fikk litt sjokk med engang, men etter å ha fordøyd det litt gikk det veldig bra =) heldigvis.. nå gruer jeg meg bare for å si det på jobb!!

Skrevet

Hadde samboer i 2 år som det ikke skjedde noenting med, før det "venn" i 8 mnd uten at noe skjedde, og så etter disse to hadde jeg en "onenight" med bestekompisen min, og da gitt, da ble jeg gravid.

Har i ettertid blitt gravid umiddelbart etter slutt på pplaster også, men min mann.

Skrevet

merkelig det der altså..!

beholdt du barnet med beste kompisen din?

Skrevet

he he...værre her....ble gravid første dag vi var sammen å hadde sex...

Skrevet

Ler..... Tenker på at jeg og eks-mannen min var sammen i 10 år. Så fikk vi barn. Så gikk vi fra hverandre.

Kjør på. Man har ingen garantier om man har vært sammen aldri så lenge.

Skrevet

du anonyme hovedinnlegger, så morsomt.. jeg er bare ett år eldre enn deg :) vi har visst havnet i en ganske lik situasjon da vi!

Jeg er 10 uker på vei, så litt mindre enn deg..

Kan jeg spørre hvor i landet dere bor? :P

Skrevet

hei igjen:) var det du som var den første som svarte?

så gøy at vi er i samme situasjon da.. :)

når har du termin?

vi bor i arendal..:) dere da?

Skrevet

Så bra, da ønsker jeg dere masse lykke til! Du "overlevde" familien så da kan jeg love deg at det helt sikkert går greot med jobben din også!Du skal se alt ordner seg:-)

Skrevet

Dette blir jo bare hysterisk morsomt :P

Vi bor i kristiansand! Verden er LITEN!

Terminen etter tidlig ultralyd er 8.mai,mensterminen er 2.mai

Når er din termin? :)

(jeg er den første som svarte deg ja ;))

Skrevet

hehe så vittig!!=) tidlig ultra lyd terminen er 2.mai.. mens termin er 19.april..

går etter ul terminen nå..

kanskje vi kan følge hverandre litt fremover da=)

klem

Skrevet

Ja, det hadde jo vært kjempe koselig :)

er formen grei hos deg?

Tenkte jeg skulle finne senga nå, er jo så ubeskrivelig trøtt på kveldene nå :P

Skrevet

ja formen har egentlig vært veldig fin hele tida, bortsett fra veldig ømme pupper og veldig trøtt til tider. også må jeg tisse hele tida!!

får også litt avsmak fra noe mat..

sovna igår, derfor jeg ikke svarte da=)

Skrevet

hahaha, trudde vi var de eneste.. ble gravid etter omtrent en uke, hadde kjent hverandre i en mnd da uten og ha sex. ingen av oss har blitt gravid med noen tidligere, begynte å lure på om jeg ikke kunne! mistet den forrige uke da, men vi skal faktisk prøve på nytt:D var blitt så vant med tanken..

vi har ingen store tvil med det, familie og venner tar seg av bekymringene! er sånn medium voksne da, så vi klarer det nok like fint som mange andre..

Skrevet

Rekker opp hånda. Vi har kjent hverandre i ire måneder og er to måneder på vei:)

Skrevet

Til den som lurte, nei jeg beholdt ikke barnet til bestekompisen min...

Hadde blitt litt, eh, kinkig...

Skrevet

Jeg ble gravid med kjæresten min etter to måneder. Da hadde vi i tillegg klart å forlove oss før vi ante det. Det var love ved første møte:)

Nå er vi gift, har to gode gull, og prøver på det tredje..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...