Gå til innhold

Billigtest eller kryss test (cb)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en ny i morgen.. da er det 2 dager til IKM men vet ikke hvilken jeg skal ta... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kryss test, min erfaring:)

Skrevet

he.he ta begge du:)

men den strimmelen var billigtester er mest følsom tror jeg..på 25 eller noe og cb har følsomhet på 50 tror jeg..kan være at jeg tar helt feil nå assa.

Skrevet

Hmmm, nå må jeg altså til å ta begge to??=) hehe...

Skrevet

Ja jeg har hørt at billigtester slår ut tidligere men føler liksom at de ikke er så "bra".. selv om de er like godkjente som de andre..=)

Uff,kan det ikke bare være mandag snart da så alt er "over" hehe....

Nei det blir valgets kvaler i morgen,men harbare to igjen og IKM fredag, tenkte jeg ikke skulle kjøpe flere tester..

Skrevet

CB er den som er mest følsom nå: Disse kan man ta flere dager før IKM og få positiv, de har utviklet den slik at den nå er mer følsom

Skrevet

Okay.. takk tryne=)

Åh, må ta den da i morgen.. hehe. Eller billig-strips.. jaja, jeg vet hva dette ender opp i.

Fy at det går ann å tørne slik når det nærmer seg IKM... Men puppene er tiltagende i verk også om dagen... stikker og er på en måte bare "tunge"...

Skrevet

Får håpe du er gravid. Skal se om jeg ikke har noen svak positive tester (bilder) til deg

Skrevet

Ja gjør det=)=)=)

Vil veldig gjerne se andres bilder... kan liksom sammenligne litt..=)

Skrevet

Tok visst ikke bilde av min svake test sist jeg var gravid, så¨ingen hjelp å få her. men for å si det sånn. Jeg husker vennina mii fikk en SKIKKELOIG svak test sist hun var gravid. Det var sånn at man følte man så noe, men var ikke 100% sikker, det var sååååååååååååå svakt

Skrevet

Okay, for det er det jeg hadde i dag..(etter maaange timer da) men på den billig-stripsen var det strek, som mer eller mindre forsvant ettersom timene gikk.. men den kom rimelig tidlig...4-7 min etter den ble tatt..

Åh vil se bilder... hehe=)

Skrevet

har du vert på pernnille.info?

Skrevet

Jepp, opptil flere ganger...men de har fjernet så mange bilder i det siste... dumt!

Skrevet

Inne på pernille.info er der en "krysstest" nede til venstre... 10 dager etter EL, og den er svak, min er svakere.....

Skrevet

Jeg har sett det. tror jeg husker grunnen til hvorfor jeg ikke har bilde av testene sist jeg var gravid, var vanskelig å få streken med på bilde:)

Skrevet

Ja jeg prøvde å ta bilde av min nå i stad men det var vanskelig å få med streken gitt.. og når den er så svak så er det ikke noe morro.. blir sittende igjen som et spm tegn og lure på om en har bli gal??=) hehe

Skrevet

Blir spennende å se i morgen da. Vi får snakkes, må lese til eksamen nå:)

Skrevet

Som jeg akkurat skrev så er den så svak at jeg får ikke med den svake streken... dårlig tlf også har sikkert litt med saken og gjøre=)

hehe... Men som sagt så er den enda svakere enn den på pernille.ifo som er tatt 10 dpo...

Skrevet

Lykke til tryne.. vi snakkes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...