Gå til innhold

andre som skal se ManU???


Anbefalte innlegg

Skrevet

å ja!!!!!! I dag er dagen da vi BANKER Roma IGJEN!!!!!! hihi Ingen over ingen ved siden av...GLORY GLORY....hehe sorry MÅ bare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? hm bare jeg da som er så glad i fotball....:-(

Skrevet

kjæresten min og jeg skal og se på kampen.. =) han er verdens største ManU-fan..

Skrevet

Å? så bra at andre også skal se :-) blir en bra kamp tror jeg!!! Du får ønske han (og deg selv) lykke til,men dette går vår vei i dag tror jeg :-) hehe big fan her og!! Er litt motsatt her..jeg som er glad i fotball :-) han liker BARE Brann og ingenting annet! (hehe ja vi bor i Bergen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...