*3 gutter i hus* Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 å ja!!!!!! I dag er dagen da vi BANKER Roma IGJEN!!!!!! hihi Ingen over ingen ved siden av...GLORY GLORY....hehe sorry MÅ bare :-)
*3 gutter i hus* Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ingen?? hm bare jeg da som er så glad i fotball....:-(
challenge *stolt mor* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 kjæresten min og jeg skal og se på kampen.. =) han er verdens største ManU-fan..
*3 gutter i hus* Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Å? så bra at andre også skal se :-) blir en bra kamp tror jeg!!! Du får ønske han (og deg selv) lykke til,men dette går vår vei i dag tror jeg :-) hehe big fan her og!! Er litt motsatt her..jeg som er glad i fotball :-) han liker BARE Brann og ingenting annet! (hehe ja vi bor i Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå