Gå til innhold

Morsomme ting dere har gjort i "ammetåka"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne dele litt morsomme ting vi har gjort i ammetåka, så kan vi kanskje få oss en god latter i kveld:)

Jeg har bl.a.

-Leitet veldig etter brødet da jeg skulle ha ei ekstra brødskive til lunsj, det lå nemlig ikke i brødboksen der det burde ligget, men jeg hadde visst lagt det i grønnsaksskuffen i kjøleskapet:)

-Satt Pepsi Max'en i oppvaskmaskinen, istedenfor glasset.

-Kastet skitne bleier i skittentøyskurva istedenfor søpla.

For ikke å snakke om at det hver dag må leites etter mobil, bilnøkler, bankkort og leppepomade.

Det var det jeg kom på i farta, har sikkert noe mere på lur når jeg får tenkt litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senest i dag så la jeg frysevaren min i kjøleskapet og brusen i frysern

Og jeg har gjentatte ganger puttet vaskeservietter i vaskemaskinen. (Og mannen har gang etter gang hengt de opp)

Skrevet

Hahaha, den med vaskeserviettene var god:)

Skrevet

En gjenganger hos meg er å smøre hårpaste i fjeset i den tro at det er fuktighetskrem....................... skjer ofte og en lærer aldri.

Ellers har jeg handlet masse matvarer, betalt og så dratt hjem.......med matvarene fortsatt liggende på båndet i butikken......

Skrevet

Og i dag glemte jeg å betale en brus i butikken. Så da skal jeg nyte tyvegodset mitt i dag, og betale for mine synder på torsdag:)

Skrevet

Kledd på guttungen pysjen uten å ta på bleien først.

Skrevet

Klarer aldri å huske om jeg har brukt shampo, såpe eller sminkefjerner i dusjen eller ikke. Prøver å kjenne på håret om det kjennes rent ut, om kroppen lukter såpe, om jeg skimter i speilet om jeg har maskararinger rundt øynene.

Når jeg ammer lillegutt på kvelden ser jeg et glass som står i hjørnet og tenker at det må jeg huske og ta med ned og vaske. Det har jeg gjordt hver kveld i en måned.

Skrevet

*Skulle på butikken å kjøpe brød og melk. Kom hjem med alt mulig annet...

*Den "klassiske" lommeboka i kjøleskapet og melka på kommoden i gangen..

*Spørre folk om det samme 3 ganger på rad, uten å få med meg svaret.

*Bleier i skittentøyet, body i bleiebøtta

Vet ikke om det er så gøy nå, men er nå til å dra på smlebåndet av der og da.

Skrevet

hehe!! godt å høre at det ikke bare er meg. :)

jeg klarer sjelden å huske hva folk svarer når jeg spør dem om noe... min mann holder nesten på å bli sprø av meg! ;)

Skrevet

Jeg var og handlet en sen lørdagskveld i en butikk som er oppe til 23. Det er den eneste i området her som har det, så det var MANGE mennesker i køen. Jeg tastet koden og gikk bak og plukket opp de få varene jeg hadde handlet.

På vei ut døra er hører jeg en som gauler etter meg... "Du må jo betale" Hvorpå jeg svarte " Det har jeg jo, jeg husker jo jeg tastet koden". "Det har ikke noe å si når du ikke drar kortet". Begynte så vidt å diskutere med han, men da var det flere lattermilde kunder som kunne bekrefte at jeg ikke hadde dratt kortet. Litt flau ja;o) hihi... lo godt selv da.

Ellers begynner jeg å bli rimelig lei av å leite etter ting og tang. Og å putte dusjsåpe i håret og vaske meg med shampo. Og ikke minst det å stokke tunga riktig som er en stor kunst om dagen:o)

Skrevet

jeg har brukt feil språk flere ganger...

svarer samboeren både på russisk og estisk uten at jeg merker det sev og han ser bare rart på meg..

Skrevet

Har ofte funnet tissebleier i kjøleskapet... har ikke sjans til å huske at jeg har lagt de der...:) Også glemme å låse døra skjer hver dag nesten..

Skrevet

Jeg glemmer nøkkelen i låsen ute jeg da. Og legger meg i den tro at jeg har det trygt siden jeg har husket å låse døren...

Skrevet

Jeg prøvde å betale på bussen med bibliotekkortet mitt her en dag;)

Skrevet

På vasken på badet står det en dispenser med håndsåpe.

På hylla rett ovenfor står tannbørste og tannkrem.

I hvertfall en gang i uka tar jeg dispensersåpe på tannbørsten.

(nei, det lar seg ikke fjerne. Ny tannbørste ukentlig altså...)

Skrevet

Uff...jeg merker SÅ godt at jeg er i ammetåken - skikkelig guffent faktisk, å ikke være helt "med"...

Jeg går med puppene ute hele dagen nesten, tenker ikke på å kle på meg skikkelig etter ammingen. En gang har jeg åpnet døren når det har ringt på med singletten brettet fint ned under bh`en...skal si de jentene som solgte lodd glodde litt rart på meg da, ja;o)

Samme gjorde deg faktisk da jeg skulle på butikken å handle...ser ikke lurt ut med svart singlett brettet ned på ene siden med hvit bh under...*flaut*

Jeg klarte også å glemme å låse bildøren da jeg skulle handle en gang...og ikke bare låse den, men den stod faktisk på vidt gap!

Jeg får også av og til litt småpanikk når jeg kjører og plutselig ikke kan huske om jeg tok babysetet med meg i bilen, eller om jeg har festet det...men det har jeg alltid.

Har tuuuusen skriveleifer...må tilbake å rette annenhvert ord i innlegg jeg skriver - klarer bare ikke stokke bokstavene riktig.

I tillegg er det typisk at jeg må spørre folk ti ganger om hva de sa - for jeg husker det ikke fra et minutt til det neste.

Kan bare glemme å gå på butikken å handle uten lapp, da aner jeg ikke hva jeg skal ha.

Skrevet

Må spørre elstemann om han har fotballtrening mange ganger per dag. Har du fotballtrenning i dag?? .....................................................10 minutter senere,har du fotballtrening i dag??..............................................10 minutter til,har du fotballtrening i dag?? Hehe,han blir sprø av meg asså.

Han sa til meg i dag: Mamma,vi har kamp på søndag,men du kan slappe helt av for jeg skal si det til deg på lørdag og på søndag,også har jeg hengt en lappe på kjøleskapet.

Skrevet

Jeg spilte et spill med tantebarna mine. Nevøen min på 15 leste opp reglene før vi begynte. Men jeg fikk dispensasjon for å ikke følge med siden jeg var i ammetåka..Heldigvis var spillet sånn at man ikke trengte å følge med eller tenke veldig for å spille det:)

Skrevet

I ferien kjørte vi gjennom hele Lom sentrum med min åpne veske med innhold på taket. Enormt mange vinket og i ettertid skjønte vi jo at de prøvde å fortelle.. men det var ikke før politiet som tilfeldigvis var til stede stoppet oss at jeg fikk tatt den ned..! :)

Skrevet

-Gått i postkassen med puppen ute av ammetoppen.....Møtte ingen(puuuuh)!!! :-o

-Lagt bredbåndmodemet fint innpakket i kjøleskapet.....

Skrevet

Først tenkte jeg at "hmm.. tror ikke jeg er så ramma av denna ammetåka jeg.."

MEN når jeg tenker litt på det så innser jeg at det er heelt feil...

* Handla sminke på Cubus, smiler pent til damen i kassen, sier takk,

tar posen og går.

"Men skal du ikke betale da??" Hører jeg bak meg...

Laang kø... FLAUT!!:)

* Vet ikke hvor mange ganger husnøkkelen har forsvunnet...

...for så å stå pent i låsen på utsiden av døra!:)

* Skar nesten av meg fingrene når jeg skulle forte meg å dele ett

brød på sånn elektrisk brødskjerer...:-/

* Den klassiske "bleie i skittentøyskurv" har jeg også prestert å få til...

* Spør om ting rett som det er, men får sjelden med meg svaret!

(Har alltid vært flink til å høre etter - før -... hmm...)

* Glemmer stadig å kneppe igjen bh'n og rette på klærne etter

amming..:)

* Stod og laga en deilig sjokoladekake, mens jeg og sang og holdt

på for å underholde en sutrete liten kar i vippestolen ved siden av...

..helt til jeg kom på at stakkars gutten skulle jo ha spist og sovet

for lenge siden!!

- og fikk verdens dårligste samvittighet!!:(

Så er nok hardt rammet av denna tåka jeg og ja..... uff....

Skrevet

Jeg lo fælt nå! Og så glad jeg ble, for jeg trodde nesten det var bare meg som var blitt senil, og jeg er slett ikke av de verste da! Mannen min er likevel helt oppgitt, for jeg spør om det samme hele tiden og jeg får aldri med meg svaret (omtrent som han er til vanlig! Så nå er vi to, og det blir litt vanskelig å kommunisere)

Kjenner igjen det med butikken, klarer nesten aldri å få med meg det jeg egentlig gikk dit for. Går med gulpeklut i "kløfta", hender jeg glemmer å ta den ut før jeg går ut og. Glemmer å ordne med ammeinnleggene og ta på stroppen på bh-en også, så puppene ser helt buklete ut, har gått sånn på butikken, ja. Glemte en gang å ta av meg trusa da jeg skulle tisse, men det var på sykehuset og da er det vel lov å være litt i ørska...

Skrevet

Hehe, satt ferdig tilberedt melkeflaske tilbake i skapet der de rene flaskene står i stedet for å sette flaska i kjøleskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...