Gå til innhold

Noen fra Skedsmo her??


Solskinnsbolla & solstrålene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært artig å vite om det var flere av oss i samme situasjon!

 

Og, vet dere evt hvor det går ann å svømme litt rundt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Skedsmo, er ikke gravid ennå. Det er familiesvømming på Volla skole hver søndag (tror jeg).

Skrevet

Hei!

 

Ja, vet det, men tenkte på noe som har åpent hver dag. På Volla er det jo fullt av folk, så det blir liksom vanskelig å svømme...

Skrevet

Hei :)

 

Jeg bor på Strømmen, men kommer fra Lørenskog

På Kjenn har de nyoppusset svømmehall. Det har blitt kjempefint i forhold til det som var tidligere (da jeg gikk på skolen), men det er ikke no særlig fancy - vanlig 25 meters basseng som loren sier.

Skrevet

Tusen takk for tipset begge to!

Men hvor er dette? Ikke så kjent på Lørenskog... :)

Skrevet

Kjenn ligger ikke så langt fra Solheim om du vet hvor det er. Si at du står på Metro Senteret, så er det på andre siden av motorveien..

Litt klønete forklarte kanskje...

Skrevet

Hmm... vet hvor Metrosenteret er, så da vet jeg jo litt nærmere.

Noen som har lyst til å være med å begynne og svømme et par ganger i uka eller?

Skrevet

Jeg skulle gjerne, men jeg skal føde om 17 dager (håper jeg =P) Så da kan jeg vel ikke svømme på en stund etter det såvidt jeg har forstått...

Skrevet

hei på deg jeg bor på Strømmen jeg:D er ikke gravid:( men prøver masse:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...