Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde vært artig å vite om det var flere av oss i samme situasjon! Og, vet dere evt hvor det går ann å svømme litt rundt her?
Kaosmamma' n Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er fra Skedsmo, er ikke gravid ennå. Det er familiesvømming på Volla skole hver søndag (tror jeg).
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Ja, vet det, men tenkte på noe som har åpent hver dag. På Volla er det jo fullt av folk, så det blir liksom vanskelig å svømme...
Ioren Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke fra Skedsmo, men er Lørenskauing Finnes svømmehall på Kjenn, har aldri vært der selv da, men samboeren min sier det er vanlig 25 meters basseng der. Sjekk denne linken: http://lorenskog-kultur.no/idrett_friluftsliv/sider/bad.html#kjenn
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Hei Jeg bor på Strømmen, men kommer fra Lørenskog På Kjenn har de nyoppusset svømmehall. Det har blitt kjempefint i forhold til det som var tidligere (da jeg gikk på skolen), men det er ikke no særlig fancy - vanlig 25 meters basseng som loren sier.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 Tusen takk for tipset begge to! Men hvor er dette? Ikke så kjent på Lørenskog...
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Kjenn ligger ikke så langt fra Solheim om du vet hvor det er. Si at du står på Metro Senteret, så er det på andre siden av motorveien.. Litt klønete forklarte kanskje...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2007 Hmm... vet hvor Metrosenteret er, så da vet jeg jo litt nærmere. Noen som har lyst til å være med å begynne og svømme et par ganger i uka eller?
Ioren Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skulle gjerne, men jeg skal føde om 17 dager (håper jeg =P) Så da kan jeg vel ikke svømme på en stund etter det såvidt jeg har forstått...
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 hei på deg jeg bor på Strømmen jeg:D er ikke gravid:( men prøver masse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå