Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 vil jo ha sex for å få fortgang på dette.. hodet sier ja men kroppen sier nei. Får bare kjempe-æsj-følelse når vi skal sette i gang (
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg sliter heldigvis ikke med lysten, og det gjør ikke mannen min heller, men noen tilpasninger har vi jo gjort for at dette skal være lystbetont for oss begge. Vi bruker rikelig med glidemiddel (kjøpes på apoteket). Sex er ikke gøy når man er tørr og hoven nedentil, og det er vel de aller fleste på tampen av et svangerskap. -Nei, olje gjør ikke helt samme nytten, men kan selvsagt brukes dersom man ikke har noe annet. Han sørger alltid for at jeg kommer først, med en skikkelig runde med fingring eller munnsex, slik at man er våt hele veien inn og jeg ikke blir sår. Vi veksler mellom to stillinger - som er behagelige for meg og magen. Enten bruker vi masse puter som jeg ligger oppå, og så har vi en runde med "doggystyle" eller så ligger jeg på rygg med knærna over hans kropp mens han kommer inn i meg underfra (han ligger sidelengs, slik at vi danner en slags T. I begge stillingene kan han fingre litt med meg underveis, og det liker jeg jo! Vi holder ikke på så lenge, og er godt fornøyde så snart han har kommet, og da rusler han en tur på badet mens jeg bader livmorhalsen i modningsstimulerende sæd. Funker bra for oss begge, og han er såre fornøyd med sexen i niende måned!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 *ler* Tusen takk for svar! meget utfyllende til og med =) Skal ta meg sammen i kveld!!!! Må jo prøve for å få ut krabaten... Takk for svaret =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå