Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 www.lillelam.no Jeg har kjøpt "sparkedrakt" i merinoull til babyen nå, og den er bare kjempenydelig. Jeg synes masse ullklær er kjipe og posete av utseende, men disse her er faktisk veldig forseggjort og pene. Bare et tips !
hit og dit Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Dei såg kjempefine ut. Er dressen veldig tykk? Eg finner heller ikkje størrelser mellom seks månadar og eit år, men dei har kanskje ikkje det. Eller?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 vi fikk en jakke derifra i str 6 mnd, og den brukte vi fra hun var 5 mnd med oppbrettede armer (selvfølgelig litt stor) og den passer enda, 14 mnd. den jakka er noe av det lureste vi har fått, brukt den masse )
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Den er ikke så veldig tykk, kan fint brukes inne - eller i vogna oppi pose el. De har 3, 6 og 12 mnd - og det er jo det samme som størrelsene på de fleste strikkeoppskrifter man strikker selv. Denne drakten er litt smal i bein og arner, så den kan godt bære litt stor. Til en på 7-8 mnd går det nok helt fint med 12 mnd. De selger dem på Barnas hus og Fru lyng også om du vil se dem "live"
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Det står forresten 62 i den dressen jeg kjøpte. tenkte å bruke den fra ca nyfødt, og det ser ut til å gå helt fint - er det egentlig 6 mnd det eller ? husker ikke helt de baby størrelsene jeg :-)
Bira Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 De var virkelig fine disse klærne. Skal nok bestille til Eliasen min. Er det billigere å bestlle på nett el. samme prisen på fru lyng? Elias er 18 mnd og bruker vanligvis str. 86. Vil 92 da passe neste viner også ...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå