Gå til innhold

Mannen har vært på shopping og kom hjem med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stooor bag full av ting til meg =)

Ny pysj, sokker, håndkler, og mange andre ting jeg kan ha med på sykehuset når bebisen kommer =D

Ble kjempeoverrasket, for det hadde jeg ikke trodd han tenkte på i det hele tatt :)

Og siden jeg er syk om dagen hadde han kjøpt med blader, halspastiller, og litt andre godsaker for å muntre meg opp ;)

Det hjelper litt med sånne oppmuntringer når formen er helt på bunn, så i dag føler jeg meg heldig! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!!!!!

Det var hyggelig gjort av han!!! Du får gi han en skikkelig klem da:)

God bedring også!

Skrevet

SEND DEN MANNEN HIT :-) Tror min mann kunne hatt godt av et lite kurs hos han.... Får aldri noe, jeg. "snufs" :-) Men så utrolig koselig for deg! Hils han og si at han er kjempeflink

Skrevet

For en omtenksom mann du har, synes det va skikkelig koselig gjort av han! :)

Skrevet

litt av en mann!! tviler jeg på min mann hadde komt på en gang :)

Skrevet

Ååå, så heldig du er! Det var liksom stikk motsatt av det jeg har opplevd med gubben min i dag.. Han er på jobb (jobber på båt og er borte 3 uker i slengen) og så ringte han i kveld. Virket ikke som han brydde seg en dritt om hvordan det gikk med meg. Ville bare vite om et brev han har ventet på hadde kommet.. Ble skikkelig skuffa og lei meg og det ga jeg uttrykk for også. Han er ikke den som er flinkest med godord og kjærtegn til vanlig heller, så jeg satte meg i storgauling etter at han hadde lagt på....

Imidlertid fikk jeg en melding etterpå, hvor han ba om unnskyldning og skrev noen fine ord. Så nå føler jeg meg bra igjen :-)

Men nok en gang - du er kjempeheldig! For en snill og omtenksom fyr som tenkte så langt at han gikk til innkjøp av ting til deg. Du fortjener det som bærer frem barnet hans! :-)

Skrevet

Å , så koselig !

Skrevet

Å så heldig du er som har en så omtenksom mann, jeg også vil ha en slik mann !!

Skrevet

Send den mannen hit, øyeblikkelig!! Gud så glad jeg hadde blitt om min kunne funnet på noe sånt..

Har lagt inn ønskeliste på hva jeg ønsker meg etter babyen er født da, men det er liksom ikke det samme..

Du er ihvertfall utrolig heldig som har en så snill mann..:)

Han må du ta godt vare på:) Hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...