Ruttitutt :-) Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har ikm på torsdag/fredag. og tror jeg kommer til å teste i morgen, for jeg tenker ikke på annet så er like greit å få avklart det samme hva svaret er. Har litt småvondt nederst i magen, og stikkninger i sidene og "nedentil" noen ganger, og ømme pupper. Dette kan jo være tr-symptomer og, så får bare krysse fingrene! Dere andre da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Fredag her også!! venter til over helgen med å teste,ikke noe symptomer her... gi rapport i morgen da!!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ikm igår ca, pos test idag ;O) Sender dere masse babytstøv
2prinsesserogbim Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 torsdag her.. venter til helgen med å teste... har fått urinveisinfeksjon nå også, blææ... ikke noe godt det der... (
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Fikk mensen i går. men nå har jeg jo fått enda mer dårlige nyheter. Dersom vi skal klare det i det hele tatt trenger vi hjelp også denne gangen før det er forsent
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har IKM på søndag. Men jeg tenkte å prøve å holde meg i skinnet denne gangen, prøve å vente med å teste..... Men vet vel at det som regel ikke går... VIL VITE DET NÅ...... ha ha... Har hatt lite symptomer denne mnd, og det er for såvidt uvanlig for å være meg. Det eneste er kraftig stikking som kunn varte i ca ett min. 5 dager etter el. Krysser fingrene for alle oss her inne:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Har ikm i morgen eller fredag jeg. Skal prøve å ikke teste før lørdag, om jeg da er så heldig at tr holder seg borte frem til da. I denne pp har jeg nesten ikke ømme pupper, noe jeg alltid pleier å ha. Er jo lov å håpe, men er så sikker på at det har gått rett etter el, men når tr nærmer seg blir jeg mer og mer negativ gitt
evius fikk junigutt Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har ømme pupper og mensmurring, og tror tr kommer rett rundt hjørnet. Skulle vel egentlig kommet i dag, men kommer sikkert snart.....jeg tok en negativ test i går.....
MoNaLiZa Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har IKM på fredag og krysser virkelig fingrene for at det går bra:) Men jeg har ikke helt troen på det. Både jeg og min kjære var syk da jeg hadde EL, så da fikk vi ikke prøvd så mange gang. =) Krysser fingrene for dere alle!!
Google Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har IKM til helgen. Tok en test i går ettermiddag, og synes det var antydning til en strek der. Hadde tenkt å vente med ny test til helgen, men klarte selvsagt ikke å vente, så jeg tok en ny test i formiddag. Var en svaaak strek (så den bedre i dag enn i går). Kommer nok til å ta en ny test med morgenurin i morgen. Har hatt en del symtomer, så jeg håååååper det klaffer nå. Har ikke fortalt samboeren at jeg har testet i går og i dag, for jeg vil ikke at han skal bli skuffet hvis jeg likevel ikke er gravid. Er så spent nå. Klarer nesten ikke å vente til i morgen..:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Hadde IKM på fredag som kommer egentlig, men fikk den i dag så jeg har da kortet inn min syklus med to dager nå...*sukk*
Ruttitutt :-) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg testet i dagtidlig og fikk en veldig svak positiv!! :-) Så jeg håper veldig nå! Men tør ikke helt å slippe jubelen løs, så får ta en test i morgen tidlig!! Lykke til alle sammen! :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Åh ubehandlet ull.... Jeg vil gratulere deg så forsiktig jeg da men det kommer nok med store bokstaver i morgen tipper jeg=) Kjempekoselig å høre!!=)
Ruttitutt :-) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk! :-) Jeg håper så veldig at det kommer en enda er positiv test i morgen! :-) Var så nervøs i dagtidlig at jeg skalv da jeg tok testen, var veldig godt å se at kom frem en veldig svak positiv! :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, det skjønner jeg godt=) De svake testene er ikke noe særlig, men er streken godt synlig og farget så er du nok gravid=) Venter et utrop fra deg i morgen=)
Giinaღ Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 IKM i dag... ingen TR Stikkinger i magen og uggen i dag, men som dere andre sier: samme symptom kanskje når TR er rett rundt hjørnet... blæh. Men er jo lov å HÅPE da :) lykke til jenter
VenterNummer2 Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 ikm i dag...skal teste i morgen!! er sååå spent!! innser nå at jeg aldri har følt meg så gravid som d jeg gjør nå. har plutselig alle mulige symptomer som jeg aldri har ofret en tanke før. jeg håååååper så inderlig!!!
Dægern døtte Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Ikm i dag jeg å....har tatt en test før i uken men den var jo negativ da...meen så lenge ikke tantemor kommer så er det vel håp!! Tester fredag igjen tenker jeg...
norddame Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 Har ikm på lørdag, men tok en cb test i dag, og var negativ. Syns det er vanskelig å tyde symptomene mine, har endel plager som kan tolkes til mens, men også graviditet. Blir litt forvirret på hva det som kommer til å skje. Får vente til lørdag å se da.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 Nå er jeg faktisk litt spent er...det er ikke ofte. fikk ikke sove i natt på grunn av stikkinger på høyre side av magen. og ikke sånn "nå tror jeg det var noe",men skikkelig ubehagelig. de kommer og går nå også... har ikm i morgen,og de ømme puppene har ikke kommet enda.... hmm...... men,men.tanta kommer vel typisk i morgen:-( så kjipt med neg test da norddame!håper tanta holder seg borte uansett:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #21 Skrevet 4. oktober 2007 Har ikm på søndag og kjenner ingen verdens ting. Har lyst å teste meg nå men skal vente til over helga. Bare venter på å få ømme pupper.
Guttemamma75 Skrevet 4. oktober 2007 #22 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde ikm på tirsdag men fikk ikke mens.... Klarte å holde meg helt til i dag med å teste - og da kom det opp et stort fint pluss tegn omentrent før jeg fikk lagt testen ned!!!!!!!!!! Så her blir det junibaby - fantastisk at vi klarte å få det til på 3 forsøk etter pillslutt........ Forloveden min er i ekstase og truer med å gå ut og se på bilbane til helgen allerede!!!hehe...
lille lol julibaby Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Jeg fant ut at å gå å vente i laaaang laaange tid aleina va tungt, så jeg registrerte meg hær:) jeg venter IKM på søndag... Er så utrolig spent.
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 #24 Skrevet 4. oktober 2007 ikm i dag.... ingen tegn til tanta endo..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #25 Skrevet 4. oktober 2007 hei, jeg hadde ikm i går, ikke tr enda, tok test i mårres og var svaaaaaaak pos..så håper jeg er..tar ny test i mårå tidlig igjen tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå