Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Planlegger å gjøre dette over helga. Mini er snart 8 mnd så da er det jommen på tide, men han skal sove borte i helga så vi tar de etter det...... De siste 2 mnd har han fått mat 2-3 ganger mellom 19.30 og 07.00 som regel. det er jo helt unødvendig!! Vil gjerne høre andres erfaringer, tips, hvordan de gjorde et, hvor lang tid det tok, tilbakefall osv osv.. Kom igjen og del ; ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå