Monajenten Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Altså, kun kjøkkendørene, hva er prisen for sånt? Vet det kommer veldig an på, men fant ikke priser på nettet f.eks.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Dersom du skal ha IKEA sine fronter, så ligger det priser på nettsidene deres. Andre vet jeg ikke, men kan tenke meg at det koster en del mer.
Libido- Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 på ikea er det fra 40 pr. dør, så viderer oppover. http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/kitchen/11479/
Monajenten Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Hmm ja, jeg så på Ikea sine nettsider for jeg tenkte at der ville det sikkert være. Men jeg fant det ikke. Mulig jeg er helt borte vekk:) Får lete igjen. Takk!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Tror ikke det er så mange leverandører som har priser på nettet? Hm.. Kjekt å ha like mål da, så slipper du å spesialbestille ihvertfall;)
Monajenten Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, det er ikke til meg da:) Men ja veldig greit hvis det er like mål, blir vel en del dyrer med spesialmål. Ikea hadde priser, men de er nok de billigste. Men noen fine fronter, ja!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Åå, hihi:) Men Ikea har vel flere mål? Hvis ikke de/de andre finner noen som passer, så sjekk ut andre steder. Det blir uansett billigere med bare dører;) Mange fine dører hos Ikea ja, enig med du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå