bassemamma Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon, svir når jeg er på do og gjør ganske vondt etter at jeg har tisset. Går til legen i morgen, men er litt bekymret for om det kan være farlig for babyen? noen som vet??
Erisa* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke noe bra å gå med en uvi for lenge, for det kan spre seg til nyrene. Da blir man ganske elendig. Men det høres jo ut som at du ikke har fått det, så det holder nok fint å gå til legen i morgen. Der får du sikkert antibiotika, og så ordner det seg:)
bassemamma Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg merket det først på dagen i dag, så det sprer seg vel ikke så fort? Jeg har hatt nyre og bekkenbetennelse for mange år siden, det var ikke godt nei.. Men jeg er mest bekymret for babyen, men det er vel ikke farlig?!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 neida babyen tar ikke skade av det så lenge som du går til legen i morgen,...selv merket jeg ikke at jeg hadde uvi engang=) du får deg sikkert en antibiotika kur så blir du så bra igjen skal du se=)
bassemamma Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar! Går til legen i morgen tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå