Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er i uke 19. Synes å huske at jeg kjente liv allerede i uke 18-19 i forrige svangerskap for snart 2 år siden. Nå kjenner jeg ikke noe. Var på ul undersøkelse i uke 17. Der så vi en vital krabat. Når er det vanlig å kjenne liv?
Erisa* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Det er veldig forskjellig! Mange kjenner det ikke før etter uke 20. Det kan være morkakens plassering som er annerledes denne gangen i forhold til sist, for eksempel, som gjør det. Men hvis du er veldig bekymret, så ring til jordmor og snakk med henne, kanskje du kan få en time nå snart og få høre hjertelyden hvis du tror det vil hjelpe deg litt?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Ja jeg tror jeg skal ringe jordmor en gang til. Ringte idag, men ble henvist til legevakten! Det er babyboom i min hjemkommune. Jeg har jo ikke time før i november. Synes det er lenge å vente. Alt står sikkert bra til, men er jo redd at det er noe unormalt med fosteret siden han eller hun er så stille av seg.
kariuss Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kjente ikke skikkelig ordentlig før i uke 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå