Gå til innhold

Bringerbærblad kapsler\te??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man starte med det i forbindelse med modning???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på helsekosten i går å kjøpte. Fikk beskjed om at man kunne begynne de 2-3 siste mnd. Er 31+3 og har nå begynt med kapsler.

Skrevet

rundt 4 uker før termin er en grei tid og begynne og ta dem på...kapslene skal visst være mest effektive...

Skrevet

Har begynt med te...var i uke 34 når jeg begynte.

Ikke like flink til å drikke det da...men blir minst en kopp hver dag da!

Skrevet

jeg fikk streng beskjed om å ikke begynne før uke 36. så jeg startet med kapslene da.

Skrevet

Teen er grei,men IKKE(!!) begynn med kapslene før siste mnd!!

Skrevet

jeg lager teen i kaffetrakteren, en hel kanne av gangen. Setter den i kjøleskapet og drikker 2-3 kopper for dagen kald. Mye bedre som iste enn varm! Da blir det lettere å drikke mer også.

Skrevet

Så rart at man hører så mye forskjellig! Kan de forårsake prematur fødsel? Jeg har jo nå tatt 2 stk 2 ggr pr dag siden i går. Bør jeg vente? Men hun i helsekosten sa jo 2-3 mnd før termin. Har hatt positiv erfaring med henne tidligere... Ble litt usikker jeg nå.....

Skrevet

Jeg har også hørt at bringebærte er ok, men at man skal være litt forsiktig med kapslene. Jeg spurte jordmoren min om det var noe som jeg brude prøve. Ikke fordi jeg har så hast, men fordi jeg tenkte at det kunne gjøre fødselen lettere. Hun sa at ingenting var dokumentert at dette og at hun frårådet bruk pga lett å få veldig høyt blodtrykk (spesielt hvis du bruker for mye eller starter for tidlig). Ville ha brukt det med måte i så fall...

Skrevet

les tråden jeg har startet for en stund siden "litt info om.." dyttet den fram igjen her iste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...