Gå til innhold

Ang. spotting.

-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA 27 juli. Blødde i 5-6 uker. Fikk mensen igjen 8 uker etter SA, altså 21 aug. Blødde da i en uke. Og jeg pleier egentlig bare å blø i 5 dager, og kanskje en dag med spotting etterpå. Nå har jeg spottet i 4 dager.

Kan dette ha med SA å gjøre, at kroppen ikke har kommet helt i orden igjen på en måte? Kan jeg allikevel få EL om noen dager selv om jeg spotter?

Noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? :)

Skrevet

Dytter litt til jeg:)

Skrevet

Er ikke sånn bombesikker, men tror spotting kan ha med hormonubalanse å gjøre, dvs for mye østrogen. Jeg begynte å spotte i forbindelse med mensen i sommer, og har aldri gjort det før. Fikk også ømme bryster fra eggløsning og en uke utover, det har jeg aldri hatt før heller. Og det kan også ha forbindelse med for mye østrogen

Skrevet

Ok, hva gjør det med kroppen da egentlig, dersom man har for mye østrogen? Er det farlig eller noe? Vil det normalisere seg av seg selv?

Skrevet

Jeg har egentlig lite peiling. Har leita litt på på nettet og lest meg fram til det jeg vet. Det er en del og finne, så man må selektere litt. Den siden jeg bruker mest er www.futhark.no ellers er det bare å søke på østrogendominans eller estrogen dominance på f eks google. Men er en del nyttig og forståelig info på den futhark-sida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...