ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg jobber nattevakter til helga og sambo har fått beskjed for lenge siden om å ha jenta vår på 17 mnd. Men nå skal han på turnering, som visstnok er veldig viktig. Han har fått foreldrene siden til å passe henne i helga, men de skal på hytta, så da må de ha henne med dit. Æsj,da blir jeg alene hjemme, og har ikke lillemor om ettermiddagen og kvelden engang.... Og ikke minst: har aldri vært borte fra henne en hel helg før, bare èn og èn natt. Hørs ikke det kjipt ut?
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Hørtes egentlig ganske deilig ut ) Da kan du nyte tiden alene og gjøre noe som du har tenkt på lenge. Kos deg )
Mulle :) Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det går så fint.. Men det føles nok sikkert kjipt..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2007 Huff, det er nå jeg forstår hvor avhengig jeg er av den lille trollungen... *sukk*
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Nyyyyt det,det hadde jeg gjort:o) Selvfølgelig kommer du til å savne henne,men det er jo ikke så rart.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Så deilig med frihelg da, både mann og barn på ferie! Sov lenge, se tv hele dagen og drikk vin om kvelden!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 hehe.. kanskje ikke så populært å drikke vin før jobb (jobber jo netter) hihi... Hadde jeg hatt fri og kunnet finne på noe, hadde det vært èn ting, men må jo sove om dagen og jobbe om natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå