Gå til innhold

Stikking i venstre bryst når jeg puster?? Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover så innmari dårlig om natten, for hver gang jeg våkner, gjør det kjempevondt å puste! Klarer ikke puste dypt, og må puste "kort" for å få puste.. Når jeg skal trekke pusten, klarer jeg nesten ikke fordi det kommer en stikkende følelse fra det venstre brystet. Dette er så ubehagelig, og må reise meg opp for å få det til å forsvinne..

Er det flere som har det slik, eller som kan fortelle meg hvorfor jeg er så plaget? Har hatt dette i over tre uker.. Virker som det blir verre når jeg ligger på rygg. Er ikke plaget om dagen, kun om natta og på morgenen. Er 27+2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har hørt at man får kortere pust av å ligge på ryggen pga magen trykker alt opp etterhvert som den blir større. det er anbefalt å ligge på venstre side, ikke spør hvorfor;)

Skrevet

Hei

mest sannsynlig så er dette muskelrelatert, men var jeg deg så ville jeg tatt det opp med lege for sikkerhets skyld. Hvis du merker det ellers på døgnet også og ikke bare når du ligger, så kan det tenkes at du kan ha lungebetennelse...men da ville du mest sannsynlig hatt andre symptomer i tillegg :)

Lykke til og god bedring.

Skrevet

Takk for svar :) Nei dette er ikke noe jeg plages med om dagen. Kunn når jeg våkner om natta eller på morgenen. Blir jo så trett og sliten om dagen når jeg ikke får sove godt om natta :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...