Gå til innhold

***ANGÅENDE NESTE TREFF APRIL & MAI MAMMAER!!!***


Gjest

Anbefalte innlegg

Hmmm, ser ikke ut så det ble det store oppmøtet idag....var gjerne ikke så populært med Fløyen likevel!

Kanskje noen andre kan legge ut et treff til en plass de har lyst til?

Sender ballen videre til den som vil ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..må bare spørre.. var det noen andre enn meg som var på fløyen i dag..? Hadde ikke sett at så mange meldte frafall.. og fant ingen der oppe kl 13.. men det var jo et nydelig vær, så jeg synes absolutt fløyen var et godt forslag, og vi koste oss selv om vi var alene..;)

 

Hvis det er annenhver tirsdag det pleier å være treff kan jeg ikke neste gang, men synes era er en fin plass til senere..

 

Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solveig!

 

Jeg meldte fravær inne på påmeldingslinken mandags morgen da jeg var blitt forkjølet og fått feber....

Ser at anne marthe meldte forfall mandags kveld og gry tirsdags morgen. Christine og Philip var på Fløyen men dere fant vel gjerne ikke hverandre....hun tok banen opp!

Og det var bare oss fem som var meldt på, dumt at du ble alene der oppe men jeg hadde ikke mulighet til å gå når jeg hadde feber og ikke var i noe særlig form, sorry!

 

Jeg har lagt ut treff annenhver uke de siste 5 gangene, men har nå sendt ballen videre så noen andre forhåpentligvis kan legge ut treff!

Men jeg skal fortsatt være med, men synes bare vi kan bytte på å organisere det ;o)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei! Jeg visste jo ikke hvordan noen så ut.. spurte en dame med bebis, men så ingen andre som så ut til å "vente" på noen..

Da jeg skrev dette innlegget så jeg jo (etter at vi hadde vært der oppe) at folk hadde meldt frafall, men hadde ikke sjekket morgenen før vi dro ut. Skjønner godt at du sender ballen videre, for du virker å ha vært veldig aktiv! Tror du er den jeg husker fra det ene bim treffet jeg var på (sykepleier sant.. vernepleieren her..;)

 

Hvis noen med småtroll fra april/mai vil møtes tirsdag om 3 uker..

(jeg kan ikke neste gang) på Era eller fløyen som forrige forslag, møter vi gjerne opp

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...