Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 etter en dag med en supersutrete unge,og en generelt SUR dag,gleder jeg meg til å slappe av med god tv,og ikke minst DIB.. syns det er et supert tidsfordriv..og jeg koser meg her inne dere damer er supre...)) klem !!!!!!!
mamma >to gull Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hehe - ja,det er godt å kunne "rømme" hit....:-) Nå har jeg sprettet en pepsimax og skal kose meg med Jakten på kjærleiken... Det blir sikkert en bedre dag imorgen, vettø...:-))
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 ja det er skikkelig godt..skal jammen meg kose meg nå... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå