Gå til innhold

Til dere som har stellekommode med badebalje oppi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... kom til å tenke på en ting; jeg var hos en venninne av meg og badet sønnen hennes. Hun har en stellekommode med balje. Det slo meg hvor lav denne blir når en tar opp stellematten og skal bade babyen! Jeg er ikke spesielt høy ei heller lav; midt i mellom.

Men jeg fikk vondt i ryggen av å bade babyen i denne stellekommoden!

Hvordan er deres kommoder? Hvordan bader dere babyen?

Hilse Ine som lurer på det meste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en slik løsning, men gikk fort over til balje på kjøkkenbordet(da vi ikke har plass på badet vårt), da begge fikk vondt i ryggen. Dessuten kunne det bli mye søl...

Skrevet

Vi tok alltid ut balja og satt den på gulvet. Hadde ikke kommoden på badet, så da hadde det blitt for mye søl. Men nå er vi ordentlig lei av den, så vi har kjøpt en diger balje til toåringen, og ønsker oss en tummytub til nestemann. På kommode-karet er det alt for mange kriker og kroker hvor oljen setter seg og støvet suges til. Jeg gidder ikke skrubbe den ren for hvert bad.

Skrevet

Kan ikke anbefale stellekommode med balje i. Vi kjøpte eget stativ med tilhørende balje på babyshop. Den er mye høyrere og balja er mye større og kan brukes lenger. MEN, så trengte vi ikke stellekommode heller da siden vi har stellematta på vaskemaskinen.

Skrevet

Jeg har slikt stellebord, men jeg kommer ikke til å bruke baljen i det, kommer til å ta ut og bade på gulvet. Er så mye klass også å ha det i for man blir kissvåt selv når man skal ta ut ungen for å legge tilbake toppen, og er ikke noe gøy å holde på en våt glatt baby mens man strever med toppen nei.

Skrevet

Vårt stellebord hadde balje med slange til å tappe ut vannet, og vi fant fort ut at det var litt ekkelt, pga får jo aldri tørka det helt inni slangen, så etter noen mnd var det litt grumsete "algevekst" inni der. Da kasta vi hele baljen, og kjøpte en vanlig plastbalje (skittentøysbalje) på europris.

Skrevet

Da vet jeg at jeg ikke skal ha det iallefall!

Godt å kunne planlegge litt iallefall.. må bare bli gravid først! Hihi

Takk for hjelpen!

Kom gjerne med flere svar, dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...