Tasselur Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, har blitt gravid to ganger, men gikk galt begge gangene... Har en tass fra før, men aner ikke om jeg hadde kort lutealfase den gangen.
♥lurelure♥ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Heisann! Jeg er innom på en annen tråd her og så tilfeldigvis denne om kort lutalfase:) Da jeg ble gravid så hadde jeg ca 7 dager etter el før jeg spottet (brunt blod). var veldig bekymret for dette men viste seg at det hadde null å si for meg:) Dette var nok ikke festeblødning, jeg spottet like tidlig de forrige pp`ene også... Så lykke til:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Tasselur prøver igjen Hvor lang var lutealfasen din de gangene du ble gravid da?
Tasselur Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Oi, tenk at du er høygravid allerede, Beredt! Husker nicket ditt fra da jeg begynte å vanke her rundt nyttår. Og godt å høre at du ble gravid selv om du spottet veldig tidlig... Tittimor prøver på nytt, lutealfasen min er 8-9 dager stort sett. Og spotting begynner på dag 6 eller så.. Din, da?
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har også 8-9 dager! Godt å høre det er håp selv med kort lutealfase da=)
Tasselur Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp, men det gjenstår jo å få den til å sitte de gangene jeg faktisk blir gravid. Er du prøver på nytt som i at du prøver på en til, eller at du prøver igjen etter SA/MA? Hvor ligger du an i løypa, da? Lenge til IKM? : )
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg prøver på en til. Har en sønn fra før. (ingen sa/ma) Har IKM den 10. Huff, vil så gjerne, men frykter for den korte lutealfasen=( Hvor lenge var du gravid før du mistet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå