Gå til innhold

Skal, skal ikke!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr siden jeg fikk jente nr.2 at jeg aldri skulle få flere barn. Men nå begynner virkelig lysten å snike seg inn på meg...

Jeg skal bruke frem til sommeren å vurdere det, så får vi ta det da. (Er da ferdig med utdannelsen)

Er det noen her som har prøvd å påvirke kjønnet til barnet? Jeg må jo ærlig si at det å få en gutt hade vært en bonus, men en jente er jo absolutt velkommen. Men har jo lyst å påvirke det jeg kan =0) Mannen min påstår jeg ike er mottakelig for gutteceller!!

Jeg synes det er spennende bare å vurdere å bli gravid, så skjønner at dere prøvere lever sennende!!!

Lykke til alle sammen, barn er en velsignelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Er nok mange som har vært i dine sko, men så får de lyst på barn igjen alikevel.....! Og om du bestemmer deg for en til, så klart det blir en spennende tid.

Tja... Det sies jo at du skal ha sex på dagen du har eggløsning, da guttesædcellene lever kortere enn jentesædcellene. Derfor anbefales det at man har sex noen dager før eggløsning om man vil ha jente... :) Men om det virker er jo noe helt annet :)

Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for :)

Skrevet

jepp, guttene er og blir fysisk sterkere allerede fra spermiestadiet, så de svømmer raskest og sies da at man bør ha sex samme dag som el.. mens jenter, i liket med vi menneser som er født, lever i snitt lenger.. så har du sex noen dager før el er det mest sannsynlig at jentene overlever... har jeg hørt iallfall da.. lykke til med vurderingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...